Jeg er fuc**** rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

TbCp

Imorges var min pengepung væk... tænkte at jeg måske bare havde forlagt den....
Så har vi så lige fundet ud af at Carstens arbejdspc er væk!

Begge dele var i vores gang og igår havde vi gæster... så har der satme været nogle inde og nuppe det imens!!!

Jeg er TOSSET!!!! Simpelthen så rasende at hvis jeg nogensinde finder ud af hvem det er (hvilket jeg jo aldrig gør) så flår jeg KRAFT ED**** hovederne af dem!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Jules

Ej hvor grimt :(

Der skulle godt nok være en stigning inden for den slags røverier.

kan godt forstå du er gal... Det ville jeg godt nok også være!!!!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jules skriver:

Ej hvor grimt

Der skulle godt nok være en stigning inden for den slags røverier.

kan godt forstå du er gal... Det ville jeg godt nok også være!!!!

Jeg har simpelthen så ondt i maven over det.
Har snakket med naboer og er kommet frem til at det er sket mellem 20 og 22 hvor vi sad i haven... OG imens Liva sad i stuen og så tegnefilm... tænk hvis hun var gået ud til dem Åh jeg kan slet ikke klare tanken om hvad der kunne være sket

Anmeld

10. juli 2010

Ida.

Nej hvor grimt vi har faktisk altid vores dør låst - også når vi er hjemme! Var ude for en grim oplevelse, da jeg var på udveksling i Frankrig, som stadig sidder i mig - og ja gør, at jeg er lidt paranoid med at få låst døren...

Men fy da føj altså

Håber du kan få et midlertidigt kørekort til imorgen

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Imorges var min pengepung væk... tænkte at jeg måske bare havde forlagt den....
Så har vi så lige fundet ud af at Carstens arbejdspc er væk!

Begge dele var i vores gang og igår havde vi gæster... så har der satme været nogle inde og nuppe det imens!!!

Jeg er TOSSET!!!! Simpelthen så rasende at hvis jeg nogensinde finder ud af hvem det er (hvilket jeg jo aldrig gør) så flår jeg KRAFT ED**** hovederne af dem!!!!

Føj hvor ækelt. Alt tyveri er klamt, men det er EKSTRA vammelt, når I rent faktisk var hjemme.

Øv, hvor en l¤rt3 oplevelse!

Jeg håber at det lykkes dig at få et midlertidigt kørebevis, så vi stadig kan ses imorgen. Jeg vil så smadder gerne se dig og Liva igen!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jeg har det rigtig skidt over det! Har simpelthen så ondt i maven.

Men... jeg har lige været på politigården og få et midlertidig kørekort så vi kan godt komme til Randers imorgen

Anmeld

10. juli 2010

Jules

TbCp skriver:

Jeg har simpelthen så ondt i maven over det.
Har snakket med naboer og er kommet frem til at det er sket mellem 20 og 22 hvor vi sad i haven... OG imens Liva sad i stuen og så tegnefilm... tænk hvis hun var gået ud til dem Åh jeg kan slet ikke klare tanken om hvad der kunne være sket

Puh ha :(

Det er da skrækkeligt at man nu skal til at have sin dør låst når man er hjemme :( Hvad er det lige der sker ... Det er da en utrolig dårlig udvikling tingene tager sig!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jules skriver:

Puh ha

Det er da skrækkeligt at man nu skal til at have sin dør låst når man er hjemme Hvad er det lige der sker ... Det er da en utrolig dårlig udvikling tingene tager sig!

Det er sgu uhyggeligt!

Snakkede lige med min svor som bor i Spodsbjepå Langeland... en lillebitte landsby. Hvor de har fået at vide de skal passe på tyverier... en hel flok østeuropæere der huserer dernede pt. Det er simpelthen utroligt altså! Jeg bliver harm!

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

Vi var ude for lign en julge aften da jeg var barn, de nåede ik at få noget da vi hørte døren, men har altid døren låst pga sådan noget.

Er grimt, og nok den mest skumle måde at lave tyveri på og flabet

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Vi var ude for lign en julge aften da jeg var barn, de nåede ik at få noget da vi hørte døren, men har altid døren låst pga sådan noget.

Er grimt, og nok den mest skumle måde at lave tyveri på og flabet

Jamen det er simpelthen så væmmeligt altså...

Og jeg tænker på alle de gange jeg har været med dagplejeungerne i haven, der har jeg aldrig låst hoveddøren. Men det bliver helt sikkert gjort nu!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.