Graviditet = store skamlæber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.749 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano, da jeg ellers føler mig meget blottet....!

Jeg er i uge 35 og har haft lidt kløen og svien forneden - da jeg ikke rigtig selv kan se derned, fik jeg manden til at kigge  og hans første reaktion var "NØJ, hvor er dine skamlæber (både indre og ydre) blevet store", han var næsten helt i chok...!

Er der andre, der har fået "forstørrede" kønslæber?

Jeg har efterfølgende selv følt mig frem og der er vildt meget plads/mellemrum mellem de indre og de ydre skamlæber...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

DK

Det lyder da som om du har fået svamp? Så svier og kløer det og skamlæberne kan hæve ret meget op, hvis man ikke får det behandlet!

Anmeld

10. juli 2010

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som ano, da jeg ellers føler mig meget blottet....!

Jeg er i uge 35 og har haft lidt kløen og svien forneden - da jeg ikke rigtig selv kan se derned, fik jeg manden til at kigge  og hans første reaktion var "NØJ, hvor er dine skamlæber (både indre og ydre) blevet store", han var næsten helt i chok...!

Er der andre, der har fået "forstørrede" kønslæber?

Jeg har efterfølgende selv følt mig frem og der er vildt meget plads/mellemrum mellem de indre og de ydre skamlæber...!

Hahaha... Det er så SKØNT at være gravid, ik!?!?

Mine inderste skamlæber voksede også, så de hænger udenfor de ydre, og da jeg var til min 8 ugers undersøgelse brokkede jeg mig til min læge over det, og ville ha en operation, men det ville han ik være med til, for han sagde at det var meget almindeligt, og at de som reglen ville trække sig sammen igen, inden for et år!!

Så jeg går og håber... Kan dog godt se en lille forskel allerede!

Anmeld

10. juli 2010

Englebisse

DK skriver:

Det lyder da som om du har fået svamp? Så svier og kløer det og skamlæberne kan hæve ret meget op, hvis man ikke får det behandlet!

Ja jeg kommer også til at tænke på svamp. Så hæver og klør skamlæber...

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Jeg var godt klar over, at jeg muligvis har fået svamp, jeg har haft så meget udflåd, så jeg føler bare jeg har været konstant fugtig dernede - jeg har så også været så dum at bruge trusseindlæg, som holder på fugten, men nu skifter jeg trusser flere gange om dagen i stedet...

Men jeg var faktisk ikke klar over, at skamlæberne hævede ved svampeinfektion - jeg har haft smurt dernede med Canesten creme, men måske jeg skulle få fat på nogle stikpiller...!

Tak for svaret...!

Anmeld

10. juli 2010

Delilah

Anonym skriver:

Jeg var godt klar over, at jeg muligvis har fået svamp, jeg har haft så meget udflåd, så jeg føler bare jeg har været konstant fugtig dernede - jeg har så også været så dum at bruge trusseindlæg, som holder på fugten, men nu skifter jeg trusser flere gange om dagen i stedet...

Men jeg var faktisk ikke klar over, at skamlæberne hævede ved svampeinfektion - jeg har haft smurt dernede med Canesten creme, men måske jeg skulle få fat på nogle stikpiller...!

Tak for svaret...!

Lokalbehandling er bedre end pille behandling da pillebehandling kan skade barnet

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hahaha... Det er så SKØNT at være gravid, ik!?!?

Mine inderste skamlæber voksede også, så de hænger udenfor de ydre, og da jeg var til min 8 ugers undersøgelse brokkede jeg mig til min læge over det, og ville ha en operation, men det ville han ik være med til, for han sagde at det var meget almindeligt, og at de som reglen ville trække sig sammen igen, inden for et år!!

Så jeg går og håber... Kan dog godt se en lille forskel allerede!

Ej, hvor vildt - ja, så er det lige før, jeg håber på, at det "bare" er svamp - der er i hvert fald mere hvidligt end normalt dernede, så tror det er svamp...!

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

Delilah skriver:

Lokalbehandling er bedre end pille behandling da pillebehandling kan skade barnet

Jeg starter også med cremen, for apoteket er lukket for i dag og weekenden over, så jeg kan først få fat på andet på mandag...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.