Appetit efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Risen

Den er der bare ikke.. Prøver at huske og spise, men har bare ikke lyst til mad.. Rasmus havde lavet det lækreste måltid igår, men kunne kun sidde og nippe lidt til det.. Hvornår fik i appetitten tilbage ?

Sorry alle de spørgsmål, må bare have lidt svar på alt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Corn

Du er nok ved at "æde" af dine depoter og sammen med varmen for tiden, så fylder appetitten heller ikke alverden her... Igår opdagede jeg først at jeg havde glemt at spise, da jeg blev dårlig 

Så måtte ind på sofaen og hvile mens jeg spiste et æble og fik noget at drikke....

Anmeld

10. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Risen skriver:

Den er der bare ikke.. Prøver at huske og spise, men har bare ikke lyst til mad.. Rasmus havde lavet det lækreste måltid igår, men kunne kun sidde og nippe lidt til det.. Hvornår fik i appetitten tilbage ?

Sorry alle de spørgsmål, må bare have lidt svar på alt hehe

Nu er det også tisse varmt i de her dage, så hverken voksne eller børn spiser så meget...

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

De først 3 uger af Liams liv der spiste jeg slet ikke, og drak meget lidt, endten så glemte jeg det, fordi man har "nye forældre" syndrom Eller også var jeg bare ikke sulten, jeg er sikker på den pludselig vender tilbage af sig selv

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

Hmmm, jeg er åbentbart helt omvendt. Jeg var simpelthen råsulten efter jeg havde født, og har været det lige siden . Ikke så godt, for det er begyndt at sætte sig på sidebenene, men jeg bliver bare SÅ sulten af at amme.

Anmeld

10. juli 2010

Daisy

Jeg var altså sulten hele tiden, de første par dage var det eneste jeg kunne tænke på at amme og spise

Anmeld

10. juli 2010

Jeg spiste heller ik noget de første par uger.. Det  blev bedre efter 2-3 uger..Nu er det, som de andre skriver, varmen der spiller ind! Har lige grovædt en halv vandmelon...Mmmhh...

Anmeld

10. juli 2010

Valle81

Det var det samme her:0)

Jeg havde ingen appetit i mange uger efter - men den kom igen:0)

Så ikke bekymre dig for meget, vigtigst er væsken:0)

Knus

Anmeld

10. juli 2010

Mathilde

Jeg havde det på samme måde. Jeg kunne slet ikke klare at skulle spise, lysten var der ikke og jeg følte ikke sult, så jeg glemte tit at spise....men jeg var vildt tørstig og drak meget vand.

Det skal nok komme igen bare husk at få væske og holde din saltbalance iorden. Ellers bliver du dårlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.