Hun ringede fra Vero Moda igår sidst på eftermiddagen og tilbød mig jobbet! Wauw.... Havde jeg ikke troet eftersom de gerne ville have en der kunne starte med det samme hvilket jeg jo ikke kan eftersom jeg har ferie. Men de ville åbenbart gerne vente 3 uger på mig (og så må jeg offer den sidste uges ferie) Så skal efter planen starte den 2. august.
Indtil videre er det kun en kontrakt på 6 mdr jeg får fordi de siger at de ikke pt ved om der er råd til at ha mig længere og derfor ska ha en elev i stedet. Morten mener så at det da er fordi de ikke gider betale min næste barsel så derfor er de snu at gøre det på den måde.....
Vi er ikke helt færdige med at forhandle løn. Dog sagde hun at jeg desværre ikke kunne få helt så meget som jeg før har været vant til, men at hun ville ringe til deres lønkontor på mandag for at høre hvor højt hun kan gå op. Og så er der pensionsordning, men den vidste hun heller ikke lige helt hvad var på. Men de er med i en overenskomst og det synes jeg er fedt. Første gang jeg har fundet et sted der er der, hurra.
Nu er jeg bare spændt på om det hele kan rende rundt herhjemme pga arbejdstiderne jeg får. Og så fordi min mor jo så skal være barnepige for Niklas Emil 6 fredag-lørdage i træk her i august og september. Morten har nemlig noget weekend arbejde.... Det er meget at be min mor om, synes jeg. Har det sgu lidt skidt med det, men må finde en eller andet måde at takke hende på!
Totalt mærkeligt pludselig at ha fået job - Har slet ikke fattet det endnu!!!!
Anmeld