Jeg fik sgu jobbet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Vinker

Hun ringede fra Vero Moda igår sidst på eftermiddagen og tilbød mig jobbet! Wauw.... Havde jeg ikke troet eftersom de gerne ville have en der kunne starte med det samme hvilket jeg jo ikke kan eftersom jeg har ferie. Men de ville åbenbart gerne vente 3 uger på mig (og så må jeg offer den sidste uges ferie) Så skal efter planen starte den 2. august.

Indtil videre er det kun en kontrakt på 6 mdr jeg får fordi de siger at de ikke pt ved om der er råd til at ha mig længere og derfor ska ha en elev i stedet. Morten mener så at det da er fordi de ikke gider betale min næste barsel så derfor er de snu at gøre det på den måde.....

Vi er ikke helt færdige med at forhandle løn. Dog sagde hun at jeg desværre ikke kunne få helt så meget som jeg før har været vant  til, men at hun ville ringe til deres lønkontor på mandag for at høre hvor højt hun kan gå op. Og så er der pensionsordning, men den vidste hun heller ikke lige helt hvad var på. Men de er med i en overenskomst og det synes jeg er fedt. Første gang jeg har fundet et sted der er der, hurra.

Nu er jeg bare spændt på om det hele kan rende rundt herhjemme pga arbejdstiderne jeg får. Og så fordi min mor jo så skal være barnepige for Niklas Emil 6 fredag-lørdage i træk her i august og september. Morten har nemlig noget weekend arbejde.... Det er meget at be min mor om, synes jeg. Har det sgu lidt skidt med det, men må finde en eller andet måde at takke hende på!

Totalt mærkeligt pludselig at ha fået job - Har slet ikke fattet det endnu!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

JustAnotherName

Yiiiiaahhh !!!  TILLYKKE søde Rikke. Hvor er det dejligt for dig 
Og mon ikke, at I nok skal få tingene til at hænge sammen....?! 

Anmeld

10. juli 2010

lion

Tillykke med Jobbet.

Anmeld

10. juli 2010

Ida.

Fantastisk!!!! STORT TILLYKKE! Hvor er det dejligt altså

Anmeld

10. juli 2010

Skouboe

Tillykke - hvor dejligt

Anmeld

11. juli 2010

Barbamama

Ej hvor godt!!!! Tillykke med det. Og så skal jeg liiiige høre om jeg er gået glip af noget. ER du blevet gravid? Siden du skriver at de ikke vil betale for din næste barsel....

Anmeld

11. juli 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Yiiiiaahhh !!!  TILLYKKE søde Rikke. Hvor er det dejligt for dig 
Og mon ikke, at I nok skal få tingene til at hænge sammen....?! 

Mange tak Katrine. Ja jeg håber skisme det hele kommer til at hænge sammen ellers overlever vi nok et halvt år hvor det er hårdt og så må vi tag den derfra ;) Blir nødt til at tro på det!

Anmeld

11. juli 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ej hvor godt!!!! Tillykke med det. Og så skal jeg liiiige høre om jeg er gået glip af noget. ER du blevet gravid? Siden du skriver at de ikke vil betale for din næste barsel....

Tak ska du ha Michella

Nej jeg er ikke gravid endnu (æv æv...), men de kan jo godt regne ud at en med et barn på snart 2 år sikkert meget snart ska ha den næste såååeee.... Men vi ved selvf ikke med sikkerhed og det er derfor de kun kan love mig et halvt år til at starte med. Tiden må vise hvad der sker ;)

Anmeld

11. juli 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Tak ska du ha Michella

Nej jeg er ikke gravid endnu (æv æv...), men de kan jo godt regne ud at en med et barn på snart 2 år sikkert meget snart ska ha den næste såååeee.... Men vi ved selvf ikke med sikkerhed og det er derfor de kun kan love mig et halvt år til at starte med. Tiden må vise hvad der sker

Nå okay. Ja det er vel rigtigt nok. Det er egentlig ret dårligt. Jeg håber de finder ud af hvor fantastisk du er og så vil de slet ikke af med dig igen

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.