tage børn med andre steder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Anonym trådstarter

(jeg er ano da der er for mange som kender mig her inde, som ikke behøver vide noget om det her)

men altså står og skal føde om ca 2 mdr,  og har fået ny kæreste, som jeg dog ikke bor sammen med. men har et godt forhold til ham og self svigermekaniken(:

tænkte på om hvor gamle i syns barnet skal være før man tager den med steder hen, skal med bus hen til ham, hvor jeg skal sidde i, i ca 3-4 kvarter(:

men kan ikke helt finde ud af hvornår det er mest rimeligt for den lille(:

håber i kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ih, det synes jeg er et rigtig svært spørgsmål...

på den ene side synes jeg jo bare man skal tage de små hoveder med, dels så de lærer at være andre steder, men også så man ikke går i frø derhjemme...

På den anden side ville jeg slet ikke have det godt med at sidde med et lille bitte barn i en bus hvor folk muligvis hoster, bruster og fejler alt muligt Jeg ved godt man ikke kan beskytte dem mod alt, men en så lang tur i offentlige transportmidler ville jeg nok ikke begive mig ud på før bebs er MINDST 1½ måned gammel!!!!

Når det så er sagt synes jeg du skal gøre som DU føler er rigtigt... Vi kan ikke afgøre hvad dit barn kan og ikke kan holde til! Alle babyer er forskellige og nogle har bare behov for at være derhjemme i trygge omgivelser mens andre gerne vil ud og opleve hele verden

Prøv dig frem... gør hvad du har det godt med!

Og så i øvrigt pøj pøj med fødslen!

Knus Caroline

Anmeld

10. juli 2010

B&J

jeg vil give caroline86 helt ret den lille trold skal lige have lidt af stå imod med så 1½år ca

men det er jo helt klart dit valg

Anmeld

10. juli 2010

foto på lærred

Nu ved jeg ikke hvor gl. dit barn er. Men hvis det er lille. Kan du så ikke tage det i med i bussen når det sover i sin barnevogn. De plejer jo at tage et par timer i streg. Nu hvor det er mega varmt ville jeg nok ikke lige gøre det.

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

ih, det synes jeg er et rigtig svært spørgsmål...

på den ene side synes jeg jo bare man skal tage de små hoveder med, dels så de lærer at være andre steder, men også så man ikke går i frø derhjemme...

På den anden side ville jeg slet ikke have det godt med at sidde med et lille bitte barn i en bus hvor folk muligvis hoster, bruster og fejler alt muligt Jeg ved godt man ikke kan beskytte dem mod alt, men en så lang tur i offentlige transportmidler ville jeg nok ikke begive mig ud på før bebs er MINDST 1½ måned gammel!!!!

Når det så er sagt synes jeg du skal gøre som DU føler er rigtigt... Vi kan ikke afgøre hvad dit barn kan og ikke kan holde til! Alle babyer er forskellige og nogle har bare behov for at være derhjemme i trygge omgivelser mens andre gerne vil ud og opleve hele verden

Prøv dig frem... gør hvad du har det godt med!

Og så i øvrigt pøj pøj med fødslen!

Knus Caroline

jo mange tak(:

syns også selv der er mange nye indtryk i en bus, og en masse hosten, og alt mulig.
men syns bare lige jeg ville spørge her inde hvad i gør. for ved jo ikke så meget om det, og når jeg spørger min mor, så kan man gøre alt, og hun siger jeg er pylret osv, men hun er også fra en helt anden tid end i dag og tager tingene meget lettere, (:

Anmeld

10. juli 2010

Sommerfuglelarven

Vores datter var 1 døgn gammel da vi tog på vores første shoppingtur, og jeg har altid ment at man bare skal tage afsted så snart man selv føler sig klar. Jo før man tager afsted, jo mere vænner barnet sig til det, og så er det nemmere at have med, når det "er en del af hverdagen"

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gl. dit barn er. Men hvis det er lille. Kan du så ikke tage det i med i bussen når det sover i sin barnevogn. De plejer jo at tage et par timer i streg. Nu hvor det er mega varmt ville jeg nok ikke lige gøre det.

min bebs er ikke kommet endnu(: han kommer forhåbenlig først om 2 mdr(: så der er jo blevet lidt køliger.

men ved slet ikke hvad de små hoveder kan holde til af forskellige indtryk og ville helst ikke have han bliver forvirret eller hvad de nu gør, er jo helt ny i den verden om små børn(:

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jo mange tak(:

syns også selv der er mange nye indtryk i en bus, og en masse hosten, og alt mulig.
men syns bare lige jeg ville spørge her inde hvad i gør. for ved jo ikke så meget om det, og når jeg spørger min mor, så kan man gøre alt, og hun siger jeg er pylret osv, men hun er også fra en helt anden tid end i dag og tager tingene meget lettere, (:

selvfølgelig KAN man gøre alt Men som du selv siger, er det bare ikke alt der er lige smart

Jeg kan desværre ikke helt sætte mig ind i problematikken, for vi er luksusdyr med 2 biler og tager sjældent tog og bus

Har bare svaret udfra hvad jeg tænker, og ikke hvad jeg i praksis gør...

Anmeld

10. juli 2010

Anonym trådstarter

Sommerfuglelarven skriver:

Vores datter var 1 døgn gammel da vi tog på vores første shoppingtur, og jeg har altid ment at man bare skal tage afsted så snart man selv føler sig klar. Jo før man tager afsted, jo mere vænner barnet sig til det, og så er det nemmere at have med, når det "er en del af hverdagen"

okay(: havde i den så bare i barnevogn?,

Anmeld

10. juli 2010

Lise

Både min store på knap 3 år og den lille på fire måneder har fra nyfødte været med i bus/tog, i supermarkedet og diverse andre steder, hvor der er syge folk der hoster og pruster - helt uden at blive syge af det

Lad nu være med at gøre dem mere sarte end de er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.