Baby væk fra lift.. hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Tanja1

Min søn var rigtig glad for at ligge i sin lift både i barnevognen og i tremmesengen. Han begyndte at sove uden lift i barnevognen, da han blev 5 mdr, for så var han ved at være for stor til liften (voksede langsomt i starten), men var ikke klar til at undvære liften i sin seng endnu. Et par uger senere tog jeg også liften ud af sengen, men kom "kanter" i og brugte en extra madras til barnevognen til at afkorte sengen, så han kunne stadigvæk føle, at han lå godt i en "rede". Der kom selvfølgelig højere til loftet, men det var han allerede vant til, da han tit sov i vores seng om morgenen.

Jeg var ellers selv også rigtig glad for liften, da det gjorde det nemmere ved fx besøg at bære ham rundt i, hvis der ikke var mulighed for at have barnevognen lige i nærheden/under opsyn. Så kunne han altid sove når han trængte til det, uden at jeg skulle skynde mig ud til barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

charlottekri

det er såre simpelt, da hun blev for stor

Anmeld

10. juli 2010

millesofie

tinke kom ud af den da den blev for lille ca 6mån måtte jeg give op da hun blev gal hver gang hun rørte kanten i søvne

men her i varmen tænker jeg at det vil være dejligt at have lidt luft omkring sig, bare sørg for at have et x-tra tæppe med hvis det bliver for meget for bebs at have så meget plads

Anmeld

11. juli 2010

baby2010

Alfred stoppede med lift ved 3-måneders alderen. Min SP mindede mig om at det jo ikke kun er længden, der kan være et problem, men også bredden! Han sov faktisk meget bedre, da vi tog ham ud, og lagde ham direkte i tremmesengen og i barnevognen!

Anmeld

11. juli 2010

Mor til L&S

Det som jeg er "bange" for er nemlig at jeg kommer til at mangle liften den når vi er nogen steder og hun falder i søvn...

Så kan jeg ikke bare lige tage hende med ind i den osv....

Hmmm... Men hun sov i tremmesengen i nat uden lift og sov hele natten som hun plejer

Anmeld

11. juli 2010

MariaJ

Rollo skriver:

Det som jeg er "bange" for er nemlig at jeg kommer til at mangle liften den når vi er nogen steder og hun falder i søvn...

Så kan jeg ikke bare lige tage hende med ind i den osv....

Hmmm... Men hun sov i tremmesengen i nat uden lift og sov hele natten som hun plejer

Vi har jo som sagt slet ikke haft en lift, men tager altid barnevognskassen med ind, hvis vi er et sted og hun er faldet i søvn i vognen. Den er jo lidt mere besværlig at håndtere end en lift, men man vænner sig hurtigt til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.