Hmm, nu er jeg ikke belevet mor endnu men har termin i morgen så det kommer vel snart...:-) Allerede nu kan jeg sige at at vi har fået mængder af tøj i lille størrelse og har ingenting til efter de 2-4 måneder. Man kan få ret meget tøj på udsalg nu og de små størrelser er nok også mest sjove at købe, men hvis det skal være, så køb lidt større, bare tænkt på at det jo er koldere så det skal være noget babyen kan holde varmen i.
Vi har ikke købt noget legetøj til den lille så det kunne måske være en idé. Man kan også få en kalender i boghandlen hvor man kan skrive notater og se hvad barnet går igenem ude for uge.
Til mor ville jeg personligt elske at få en lækker bodylotion eller noget andet måske en skrubbecreme eller et gavekort til en god makeup forretning eller noget. Noget man ikke lige altid selv får købt og som giver den lille extra følelse af luksus. måske body shop er en idé.
Du kan også give hende et kort hvor du skriver at i tager en dag sammen hvor i går ud og spiser brunch og shopper eller et eller andet og så kan du jo betale for maden. En hyggedag to veninder sammen, tror at det er noget at se frem til som nybagt mor hvor alt går op i bleer og amning og det behøver ikke koste alverden.
Håber der var noget der kunne bruges.
Knus
Anmeld