Gave til ny moar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

ooo

Min veninde har fået en søn her i nat ved kejsersnit, og jeg skal besøge hende i morgen. Glæder mig så meget til at se det lille vidunder.

Jeg vil rigtig gerne have en gave med til hende, hvor der er noget til både sønnen, men også lidt til hende. Budgettet er dog ikke astronomisk højt, men ville høre hvad I mødre blev mest glade for at få i barselsgave?

Kram M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

ditdot

Hmm, nu er jeg ikke belevet mor endnu men har termin i morgen så det kommer vel snart...:-) Allerede nu kan jeg sige at at vi har fået mængder af tøj i lille størrelse og har ingenting til efter de 2-4 måneder. Man kan få ret meget tøj på udsalg nu og de små størrelser er nok også mest sjove at købe, men hvis det skal være, så køb lidt større, bare tænkt på at det jo er koldere så det skal være noget babyen kan holde varmen i. 

Vi har ikke købt noget legetøj til den lille så det kunne måske være en idé. Man kan også få en kalender i boghandlen hvor man kan skrive notater og se hvad barnet går igenem ude for uge. 

Til mor ville jeg personligt elske at få en lækker bodylotion eller noget andet måske en skrubbecreme eller et gavekort til en god makeup forretning eller noget. Noget man ikke lige altid selv får købt og som giver den lille extra følelse af luksus. måske body shop er en idé.

Du kan også give hende et kort hvor du skriver at i tager en dag sammen hvor i går ud og spiser brunch og shopper eller et eller andet og så kan du jo betale for maden. En hyggedag to veninder sammen, tror at det er noget at se frem til som nybagt mor hvor alt går op i bleer og amning og det behøver ikke koste alverden.

Håber der var noget der kunne bruges.

Knus

Anmeld

10. juli 2010

klmf

ditdot skriver:

Hmm, nu er jeg ikke belevet mor endnu men har termin i morgen så det kommer vel snart...:-) Allerede nu kan jeg sige at at vi har fået mængder af tøj i lille størrelse og har ingenting til efter de 2-4 måneder. Man kan få ret meget tøj på udsalg nu og de små størrelser er nok også mest sjove at købe, men hvis det skal være, så køb lidt større, bare tænkt på at det jo er koldere så det skal være noget babyen kan holde varmen i. 

Vi har ikke købt noget legetøj til den lille så det kunne måske være en idé. Man kan også få en kalender i boghandlen hvor man kan skrive notater og se hvad barnet går igenem ude for uge. 

Til mor ville jeg personligt elske at få en lækker bodylotion eller noget andet måske en skrubbecreme eller et gavekort til en god makeup forretning eller noget. Noget man ikke lige altid selv får købt og som giver den lille extra følelse af luksus. måske body shop er en idé.

Du kan også give hende et kort hvor du skriver at i tager en dag sammen hvor i går ud og spiser brunch og shopper eller et eller andet og så kan du jo betale for maden. En hyggedag to veninder sammen, tror at det er noget at se frem til som nybagt mor hvor alt går op i bleer og amning og det behøver ikke koste alverden.

Håber der var noget der kunne bruges.

Knus

Jeg springer med på den med lidt luksus til mor - jeg købte en lææææææækker luksus håndcreme til min veninde, der fødte 6 uger efter mig, fordi jeg jo selv var midt i det med amning og tørre, tørre vinterhænder. En veninde-dag er også helt i top! For man er jo glad ved de små bøffer, men det er skisme også hårdt, så lidt afslappende veninde-tid er en SUPER idé

Tillykke til din veninde

Anmeld

10. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ved begge mine børn fik jeg en flot mor-barn buket.... Rigtig flotte... har godt nok nada ide om hva de koster men det var da en ide og en tanke til hva man kunne give..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.