må man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

NoName

Hej alle

Jeg har været så super heldig at rage en af de forkølelser til mig som gør av av i ørene, lukker snuden totalt til, hoster lunderne ud af kroppen gang på gang OG har sat sig på stemme båndet....

Må jeg godt drikke al den kamille the jeg kan få ned??? Man siger jo at en gravid højst må fp 3 kopper kaffe/the om dagen, emn gælder det også kamillethe????

og er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg liiige kommer til at tale igen??? ret besværligt med blok og papir... Håber ikke jeg går i fødsel idag...

Knus noname 37+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Anne85

noname skriver:

Hej alle

Jeg har været så super heldig at rage en af de forkølelser til mig som gør av av i ørene, lukker snuden totalt til, hoster lunderne ud af kroppen gang på gang OG har sat sig på stemme båndet....

Må jeg godt drikke al den kamille the jeg kan få ned??? Man siger jo at en gravid højst må fp 3 kopper kaffe/the om dagen, emn gælder det også kamillethe????

og er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg liiige kommer til at tale igen??? ret besværligt med blok og papir... Håber ikke jeg går i fødsel idag...

Knus noname 37+3

Tja... der er vel ikke rigtig koffein i kamille the?

Stakkels dig... men er der ikke nogle kloge hoveder der siger at kroppen helt naturligt går i non-fødsel-mode hvis man er syg? Synes fx aldrig man har hørt om en kvinde der gik i fødsel imens hun havde voldsom influenza.

God bedring

P.s... hvordan faen kan man blive syg i 30 graders varme?

Anmeld

10. juli 2010

NoName

Tja... der er vel ikke rigtig koffein i kamille the?

Stakkels dig... men er der ikke nogle kloge hoveder der siger at kroppen helt naturligt går i non-fødsel-mode hvis man er syg? Synes fx aldrig man har hørt om en kvinde der gik i fødsel imens hun havde voldsom influenza.

God bedring

P.s... hvordan faen kan man blive syg i 30 graders varme?

Skide godt spørgsmål Anne... men syg det er jeg, og har indstillet mig på en laaaaang dag i kælderen, hvor der er trist, men køligt.

et eller andet sted er det heldigt nok at kroppen selv kan "tænke" for tror sQ ikke det er nemt at skulle føde uden stemme og med snot i hele hovedet...

godt så, jeg laver så kamille the i spande vis, enoget er jeg nød til at prøve... er ellers ikke meget for at skulle drikke varm the i denne varme

Anmeld

10. juli 2010

Muffinmus

først når du er bedre:-)

Ja, jeg var syg også med hoste osv i over 1 uge inden jeg fik min søn...og med de nasty plukveer jeg havde op til er jeg sikker på at havde jeg været rasjkså var jeg gået i fødlse før det.

Men da jeg begyndte at få det bedre fik min krop åbenbart mere energi og det blev til rigtige veer:-)

og drik du bare kamillete:-)

Anmeld

10. juli 2010

NoName

MariaE skriver:

først når du er bedre:-)

Ja, jeg var syg også med hoste osv i over 1 uge inden jeg fik min søn...og med de nasty plukveer jeg havde op til er jeg sikker på at havde jeg været rasjkså var jeg gået i fødlse før det.

Men da jeg begyndte at få det bedre fik min krop åbenbart mere energi og det blev til rigtige veer:-)

og drik du bare kamillete:-)

Tak, jeg håber også at det går over i rigtige veer om nogle dage så... kunne dælme være rart...

jeg er i fuld gang med kamille theen... pyh en blandet fornøjelse i denne HEDE... men ned kommer det...

Har været på apoteket, de siger at strepsils må man gerne spise, men ikke overskride antallet der står på pakken. Hoste saft må jeg også drikke lidt af...

og så siger hun tavshed også hjælper på stemmen... HAHAHA hvor er hun sjov...

Anmeld

10. juli 2010

Corn

noname skriver:

og så siger hun tavshed også hjælper på stemmen... HAHAHA hvor er hun sjov...

Skønt med humor...

Din stakkel...

Anmeld

10. juli 2010

Muffinmus

ja, god humor:-):-)

Jamen kroppen har jo en tendens til at ville gøre det godtog derfor venter den ofte til man ikke er heeelt så elendig mere.

Dog var jeg stadig en smule sy og hostede og nyste konstant. og med veer i ca 45 timer, ja så var det lidt en omgang og endte da også i aks.Men for filan, hadve jeg vist at jeg skulle have ks, så hadve jeg sku booket veerne til en anden dag, for at så spækket maven samme emd syninger og metalclips hele vejn over åog SÅ nyse..kosr i helvede det gjorde ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.