Mærkelig sovestilling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Sisley

Min lille tutte på 2 mdr. nægter at sove på ryggen - hun sover dejligt på maven og vi kan ofte være heldige at vende hende på ryggen, når hun er faldet i dyb søvn.

De sidste par snorketure er hun dog begyndt at lægge sig halvt på siden, som en flitsbue og med hovedet bukket helt vildt langt bagover. Hun ligner næsten en der leder efter sin sut e.lign., men hun har den altid i munden.

Lyder det normalt og er der noget problem i at lade hende ligge sådan? Hun bliver vildt tosset, når vi forsøger at rette hende ud, så jeg tænker at hun bare ligger behageligt sådan...

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vores sp siger vi bare skal lade Laura ligge som hun har lyst så mon ikke det er det samme hos Jer?

Det vigtigste er jo at de ikke direkte blokerer luftvejene eller lign...

Laura nægter at ligge på ryggen, så hun får lov til at ligge som hun vil... Hun er knapt 5 mdr.

Knus Caroline

Anmeld

10. juli 2010

Sisley

Hun kan sagtens trække vejret - ellers havde hun ikke fået lov. Selvom hun kun er 2 mdr. har hun i flere uger allerede kun dreje sig rundt på alle mulige leder og kanter, så det er en håbløs kamp at få hende til kun at sove på ryggen.

Jeg tror jeg følger din SPs anbefaling

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Sisley skriver:

Hun kan sagtens trække vejret - ellers havde hun ikke fået lov. Selvom hun kun er 2 mdr. har hun i flere uger allerede kun dreje sig rundt på alle mulige leder og kanter, så det er en håbløs kamp at få hende til kun at sove på ryggen.

Jeg tror jeg følger din SPs anbefaling

vi havde samme problem med Laura... i starten var jeg over hende hele tiden for "tænk nu hvis", men efter noget tid lærte jeg at slappe af og tro på at hun gjorde hvad der var smartest for hende

Dog tør jeg stadig ikke lade hende sove på maven

Anmeld

10. juli 2010

Sisley

Caroline86 skriver:

vi havde samme problem med Laura... i starten var jeg over hende hele tiden for "tænk nu hvis", men efter noget tid lærte jeg at slappe af og tro på at hun gjorde hvad der var smartest for hende

Dog tør jeg stadig ikke lade hende sove på maven

Vi lader altså Stella ligge lidt på maven, hvis hun er virkelig overtræt og bare trænger så meget til en lur. Vi holder hende selvfølgelig konstant under opsyn og kontrollerer at hun ikke får det for varmt - især her om sommeren er jeg over hende konstant, så jeg er sikker på hun kommer af med varmen!

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Sisley skriver:

Vi lader altså Stella ligge lidt på maven, hvis hun er virkelig overtræt og bare trænger så meget til en lur. Vi holder hende selvfølgelig konstant under opsyn og kontrollerer at hun ikke får det for varmt - især her om sommeren er jeg over hende konstant, så jeg er sikker på hun kommer af med varmen!

det tror jeg også er fint, så længe I netop holde øje med hende... Laura sover på sit eget værelse, så det er ikke nemt at holde øje med hende om natten

Men nu tror jeg at jeg vil hoppe i seng..

Sov godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.