Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

smokie

Hej bamseboet!!!!!

Nej det har ikke nødig at være fra Holbæk men syntes bare at der var flest derfra også var det måske nemmest jeg bor jo heller ikke i Holbæk men syntes det kunne være rigtig sjovt at mødes og se om man måske havde noget til fælles og dem som venter sig som ikke har nogle børn i forvejen er da også meget velkommen det kunne være rigtig hyggeligt....

Knuzz Smokie (Nadia)

P.S Vi må finde en måde det kan arengeres hvis nogle vil og har tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Mary

Det vil vi da også rigtig gerne være med til :D

Anmeld

26. juni 2008

StineL

Jeg er også fra Sjælland - nærmere betegnet Rødovre. Syntes også det kunne være hyggeligt at mødes. Kører gerne til Holbæk eller omegn:)

Stine

Anmeld

26. juni 2008

Heidi.

Hejsa.

Jeg er Fra Taastrup...:)

Anmeld

26. juni 2008

miver

Hej
vi er fra stenlille imellem holbæk og slagelse:)

Anmeld

26. juni 2008

Honningblomst

Jeg er og bliver sjællænder...selvom jeg pt bor på falster, så er det bestemt ikke for livet...kan slet ikke forholde mig til den måde folk lever og er på hernede...så ja, endnu en sjællænder her...:)
Knus.

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Eva skriver:

Jeg er og bliver sjællænder...selvom jeg pt bor på falster, så er det bestemt ikke for livet...kan slet ikke forholde mig til den måde folk lever og er på hernede...så ja, endnu en sjællænder her...:)
Knus.

Øv Eva, lyder ikke rart, men ved bestemt hvad du mener og jeg har kun boet her i 3 år til september... - Du har ellers altid været glad for at bo her har du ikke ?

Som sagt forstår dig godt... :S

Anmeld

26. juni 2008

smokie

Halløj Igen til alle...

Hvor er det bare skønt at høre så mange fra sjælland var helt nervøs for at jeg var alene smiler og hvor er det fedt at så mange har lyst og tid til at lave et eller andet sammen det bliver bare rigtig godt håber jeg...

Knuss Smokie som allerede glæder sig helt vildt :D

Anmeld

26. juni 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Jeg er og bliver sjællænder...selvom jeg pt bor på falster, så er det bestemt ikke for livet...kan slet ikke forholde mig til den måde folk lever og er på hernede...så ja, endnu en sjællænder her...:) Knus.[/citat] Øv Eva, lyder ikke rart, men ved bestemt hvad du mener og jeg har kun boet her i 3 år til september... - Du har ellers altid været glad for at bo her har du ikke ? Som sagt forstår dig godt... :S [/citat] Det er det heller ikke...:'( men så længe børnene er små og Rasmus ikke vil flytte(endnu) så bliver jeg. Men min verden er bare ikke hernede, ejheller mit hjerte eler mig som person. Mærkede det ikke da jeg boede på landet, men nu hvor jeg er kommet til en lille by og er blevet alene, ja så synes jeg godt nok det både er trist og kedeligt hernede og så tror jeg bare man skal være født ind i det for at kunne det...svært at forklare, men mon ikke du forstår.(L) Men ja, mit studie og alt hvad det indebærer fylder jo en del og det er skønt og ellers så flygter man jo bare når man skal se familie og venner...for de er ikke ligefrem hernede. Hvad med dig, Pia...synes du også det er træls ind imellem eller?? Hvordan går det?? Knus herfra...

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Jo Jo, jeg forstår...

Til tider står jeg klar til at sælge og komme "hjem" igen... savner det sidsygt meget... har da været skønt at flytte her ned og jeg har lært nogle søde mennesker at kende, men hjem kære hjem ... og jeg føler mig måske ikke helt hjemme her nede endnu, og tvivler lidt på jeg nogen sinde kommer til at gøre det helt...

Men børnene er glade for at bo her og trives super her og det er jo også en vigtigt ting, så må moren jo bare væbne sig med tålmodighed ;)

KNUS PIA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.