Min første indskydelse er at I skal prøve igen. På den anden side tænker jeg, at det virker som om I har det rigtig fint nu (ellers ville du jo ikke overveje det) og det ville jo være død ærgeligt, hvis I så prøver og I ender med at blive rigtig uvenner eller få et dårlig forhold når den lille er født. Så hellere have et smadder godt forhold (som venner og forældre, men ikke som kærester)
I kunne også være kærester men bo hver for sig. Det er jo ofte rigtig hårdt, det første år. Og hvis I i forvejen er stoppet før graviditeten, kan der være en stor risiko for, at når man går op og ned af hinanden med et spædbarn at det så ikke vil gå.
Så mit råd er: Hold det som venner for nu. Hvis I så bliver virkelig forelskede og vil give det en chance mere, så synes jeg I skal gøre det. Men beholde hver sin lejlighed det første halve til hele år.
Jeg tænker, at når du er i tvivl, så er det måske også fordi, du ikke er helt sikker på om det er fordi du er forelsket (elsker) igen, eller om det "bare" er fordi der er en lille ny på vej og det er dejligt at være to (hvilke jo også er helt forståeligt)
Held og lykke med det.
Anmeld