Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan man slet ikke få det længere?
Har fundet nogle brugte på DBA. men da det er til en veninde som gave, vil jeg jo gerne købe et nyt.
Har ledt og ledt, været i jysk, ikea og alverdens andre steder.
:-9 Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ladydan1 skriver: kan man slet ikke få det længere? Har fundet nogle brugte på DBA. men da det er til en veninde som gave, vil jeg jo gerne købe et nyt. Har ledt og ledt, været i jysk, ikea og alverdens andre steder. :-9 Sisse
Man har kunne få dem i Bilka. Men om de stadig fører dem ved jeg ikke.
Moar'en skriver: Man har kunne få dem i Bilka. Men om de stadig fører dem ved jeg ikke.
prøver da lige og se.
:-) Sisse
ellers prøv Stof 2000, de havde ihvertfald masser med børnemotiver på for en måned siden. Om de lige havde med Peter Plys tør jeg ikke love.
Mumto3 skriver: ellers prøv Stof 2000, de havde ihvertfald masser med børnemotiver på for en måned siden. Om de lige havde med Peter Plys tør jeg ikke love.
har de også færdige rullegardiner?
hmm.... det ved jeg faktisk ikke. Jeg var bare ude efter noget stof, som jeg villle sy bag på børnenens gardiner, og så var det at ekspidienten viste mig at de også havde en forskellige slags mørklægningsgardiner med børnemotiver på. Men altså, de er beregnet til at man selv syr gardinerne.
Mumto3 skriver: hmm.... det ved jeg faktisk ikke. Jeg var bare ude efter noget stof, som jeg villle sy bag på børnenens gardiner, og så var det at ekspidienten viste mig at de også havde en forskellige slags mørklægningsgardiner med børnemotiver på. Men altså, de er beregnet til at man selv syr gardinerne.
hehehe ja det var det jeg frygtede. men tror jeg skal afholde mig fra selv at sy :-)
Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128