mørklægningsgardin med peter plys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Nemesis

kan man slet ikke få det længere?

Har fundet nogle brugte på DBA. men da det er til en veninde som gave, vil jeg jo gerne købe et nyt.

Har ledt og ledt, været i jysk, ikea og alverdens andre steder.

:-9 Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Moar'en

ladydan1 skriver:

kan man slet ikke få det længere?

Har fundet nogle brugte på DBA. men da det er til en veninde som gave, vil jeg jo gerne købe et nyt.

Har ledt og ledt, været i jysk, ikea og alverdens andre steder.

:-9 Sisse

Man har kunne få dem i Bilka. Men om de stadig fører dem ved jeg ikke.

Anmeld

9. juli 2010

Nemesis

Moar'en skriver:

Man har kunne få dem i Bilka. Men om de stadig fører dem ved jeg ikke.

prøver da lige og se.

:-) Sisse

Anmeld

9. juli 2010

Mumto3

ellers prøv Stof 2000, de havde ihvertfald masser med børnemotiver på for en måned siden. Om de lige havde med Peter Plys tør jeg ikke love.

Anmeld

9. juli 2010

Nemesis

Mumto3 skriver:

ellers prøv Stof 2000, de havde ihvertfald masser med børnemotiver på for en måned siden. Om de lige havde med Peter Plys tør jeg ikke love.

har de også færdige rullegardiner?

:-) Sisse

Anmeld

9. juli 2010

Mumto3

hmm.... det ved jeg faktisk ikke. Jeg var bare ude efter noget stof, som jeg villle sy bag på børnenens gardiner, og så var det at ekspidienten viste mig at de også havde en forskellige slags mørklægningsgardiner med børnemotiver på. Men altså, de er beregnet til at man selv syr gardinerne.

Anmeld

9. juli 2010

Nemesis

Mumto3 skriver:

hmm.... det ved jeg faktisk ikke. Jeg var bare ude efter noget stof, som jeg villle sy bag på børnenens gardiner, og så var det at ekspidienten viste mig at de også havde en forskellige slags mørklægningsgardiner med børnemotiver på. Men altså, de er beregnet til at man selv syr gardinerne.

hehehe ja det var det jeg frygtede. men tror jeg skal afholde mig fra selv at sy :-)

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.