Wake up call!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

BabyStella!

Hej!

Sad og så noget på kanal4 med Trinny og Susannah - omkring numser, elsk den eller had den!

Spurgte bare for sjov skyld hvad manden mente var en god numse - udfra de numser de viste i fjernsynet. Og den som var god i hans øjne, var bare 3 gange så lille som min!? Nå, men jeg mindede ham så om den aftale, vi har; at vi siger hvis han/hun er blevet for stor/lille. Fik så bare denne besked; "Din røv er ikke stor, men den skal heller ikke blive større end nu!"

What!? Hallo! Ved da godt, jeg ikke vejer som jeg gjorde før, og det hele hænger lidt rundt omkring, men fødte altså oz Stella i september. Er så småt i gang med og træne nu; løber lidt og går lange ture. Mange stadig en 15 kg., men på en 14 dages tid er der røget 3 kg. Syns´ det er okay. Kan da ikke gøre det hurtigere end jeg gør...

Blev ikke direkte sur - bare en (meget) lille smule ked og tænkte; "Du skal bare igang nu for alvor!"

Diana, 68 kg. 1.65 cm. høj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

BabyStella!

BabyStella! skriver:

Hej!

Sad og så noget på kanal4 med Trinny og Susannah - omkring numser, elsk den eller had den!

Spurgte bare for sjov skyld hvad manden mente var en god numse - udfra de numser de viste i fjernsynet. Og den som var god i hans øjne, var bare 3 gange så lille som min!? Nå, men jeg mindede ham så om den aftale, vi har; at vi siger hvis han/hun er blevet for stor/lille. Fik så bare denne besked; "Din røv er ikke stor, men den skal heller ikke blive større end nu!"

What!? Hallo! Ved da godt, jeg ikke vejer som jeg gjorde før, og det hele hænger lidt rundt omkring, men fødte altså oz Stella i september. Er så småt i gang med og træne nu; løber lidt og går lange ture. Mange stadig en 15 kg., men på en 14 dages tid er der røget 3 kg. Syns´ det er okay. Kan da ikke gøre det hurtigere end jeg gør...

Blev ikke direkte sur - bare en (meget) lille smule ked og tænkte; "Du skal bare igang nu for alvor!"

1. Før billede; 2008 - 6 mdr. før jeg blev gravid, 55 kg.

2. Efter billede; 2010 - 4 mdr. efter fødslen, 75 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2010

dorthemus

Håber du taber dig for din egen skyld og ikke din mands

Synes umiddelbart, at det lyder af meget at du vil tabe dig 15 kg når du vejer 68 kg nu og er 165 cm...hmmm

Jeg synes du ser godt ud!

Anmeld

9. juli 2010

Louise mortil4

Altså jeg sys jo du ser brand godt ud. Kan ikke se hvor din mand kommer fra. Håber også det er for din egen skyld du vil tabe dig og ikke for din mand, men sys også 15 kg lyder af meget, du er jo ikke stor stor hvis du ved hva jeg mener, jeg sys du er rigtig smuk.

Anmeld

9. juli 2010

Cris

Det er derfor jeg ikke snakker om str., vægt og deller med min mand; hvis man spørger bliver man nød til at høre et svar      Ellers synes jeg, han ikke har sagt noget forkert. Han har ikke sagt noget mod dig. Jeg tror ikke han har ment noget ondt. Han har bare sagt, at man skal passe på, at ikke blive størrer end man er blevet. Og mere skal du ikke tænke på, du skal nok tabe alle dine kg en skønne dag, hvis du ikke bliver hurtigt gravid igen ligesom jeg gjord    

Anmeld

10. juli 2010

Sisley

Jeg synes du ser rigtig sød og dejlig ud på begge billeder. Udover at kroppen ændrer sig efter en graviditet bliver man jo heller ikke ved med at være ung og stram - eller hvad det nu hedder  Helt ærligt synes jeg ikke du behøver at veje 55 kg! En god tommelfingerregel er din højde i centimeter minus 100, men det er selvfølgelig samtidig forskelligt hvordan man er bygget m.m.

Anmeld

10. juli 2010

4kløver

BabyStella! skriver:

Hej!

tror det er en mande ting lige nu Fik også lige afvide om jeg ikke snart skulle af med dunken.. jeg er så  161 og 59kg før jeg fødte lå jeg på 51-52 havde ellers tabt det hele men det er kommet på igen + mere..

Anmeld

10. juli 2010

BabyStella!

Cris skriver:

Det er derfor jeg ikke snakker om str., vægt og deller med min mand; hvis man spørger bliver man nød til at høre et svar     Ellers synes jeg, han ikke har sagt noget forkert. Han har ikke sagt noget mod dig. Jeg tror ikke han har ment noget ondt. Han har bare sagt, at man skal passe på, at ikke blive størrer end man er blevet. Og mere skal du ikke tænke på, du skal nok tabe alle dine kg en skønne dag, hvis du ikke bliver hurtigt gravid igen ligesom jeg gjord    

Blev skam heller ikke sur. Jeg har jo selv været med til og lave den aftale

Han mente heller ikke noget ondt med det, men det var alligevel et "wake up call" - har nok været for doven, så NU SKAL der gøres noget ved det

Anmeld

10. juli 2010

IAH

Jeg tror for så vidt at man skal undgå at spørge om den slags.. det ender galt hver gang.

Min numse er blevet lidt større efter jeg er blevet gravid. Det kommenterede jeg overfor manden, som så måtte finde det rette svar. Han svarede at det da var godt at den var blevet lidt rundere.. Hm, var min numse da flad før?

Jeg synes ikke du skal tabe dig 15 kg... det er altså meget. Jeg synes nok 10 kg ville være bedre til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.