er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Anonym trådstarter

i nat skulle jeg som sædvanligt på toilet, og havde været det 5 gange på 2 timer, så regnet bare med en lille tår,

men da jeg så satte mig tisset jeg godt nok en lille tår, og da jeg troede jeg var færdig, sagde det et smæld i min mave og det (undskyld mig) sprøjtet ud af mig, kan ikke fårstå jeg skulle tisse så meget og kunne slet ikke stoppe det, det var ligesom en vandhane der bare var på fuld knald,

men gik i seng igen, og skulle stadig tisse hele tiden, så har næsten ikke sovet.

er det normalt? er i uge 32 og har mærket lillemanden, men har haft sådan nogle mærkelige spændninger i maven som ikkr gør vildt ondt, men hvor jeg bare skal sidde helt stille for det gør ondt hvis jeg flytter mig for meget,

håber nogle ved om det er normalt eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

K&S

Hej

Jeg er 1. gangs gravid, men det lyder (efter andres beretninger) som om vandet måske er gået??

Under alle omstændigheder ville jeg ringe til FG med det samme

Anmeld

9. juli 2010

sarahb

Ring endelig til fødegangen!!!

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Anonym skriver:

i nat skulle jeg som sædvanligt på toilet, og havde været det 5 gange på 2 timer, så regnet bare med en lille tår,

men da jeg så satte mig tisset jeg godt nok en lille tår, og da jeg troede jeg var færdig, sagde det et smæld i min mave og det (undskyld mig) sprøjtet ud af mig, kan ikke fårstå jeg skulle tisse så meget og kunne slet ikke stoppe det, det var ligesom en vandhane der bare var på fuld knald,

men gik i seng igen, og skulle stadig tisse hele tiden, så har næsten ikke sovet.

er det normalt? er i uge 32 og har mærket lillemanden, men har haft sådan nogle mærkelige spændninger i maven som ikkr gør vildt ondt, men hvor jeg bare skal sidde helt stille for det gør ondt hvis jeg flytter mig for meget,

håber nogle ved om det er normalt eller ej?

Det lyder som vandafgang. jeg ville også ringe derud med det samme.

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hej

Jeg er 1. gangs gravid, men det lyder (efter andres beretninger) som om vandet måske er gået??

Under alle omstændigheder ville jeg ringe til FG med det samme

men hvis vandet er gået skal der så ikke blive ved med at komme lidt vand heletiden?

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

men prøver lige at ringe der op,

håber satme ikke den bette melder sig allerede

Anmeld

9. juli 2010

sarahb

det kommer jo til det selv stopper, min kom bare i et splask, mens jeg stod og kastede op af ve smerter. Det sev ikk eller noget, det var et smæld og så et plask vand.
Husk der kan kun gå x antal tid for hvor længe bebs må ligge uden fostervand.
så tag ingen chancer.

Anmeld

9. juli 2010

Anonym trådstarter

har haft ringet og skal der op og tjekkes,

håber virkelig ikke det er igang allerede, han er jo ikke færdigbagt endnu

Anmeld

9. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

har haft ringet og skal der op og tjekkes,

håber virkelig ikke det er igang allerede, han er jo ikke færdigbagt endnu

Held og lykke...!  

Anmeld

9. juli 2010

sarahb

nej det kan jeg godt forstå, men skriv lige så snart du ved noget og er ved computeren.
Jeg krydser fingre for han bliver derinde og det ikke var vandet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.