Hvor bader I fra midtjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Annesofie.

hvis du vil køre lidt længere, så tag til lyby strand lige nord for skive dvs. i limfjorden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Diana...

Inde i silkeborg i en af skovene er der lavet en badestrand den er super lækker jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilken en af de mange skove det er men det kan jeg da finde ud af. 

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Jeg bor i Silkeborg... Der er flere muligheder...

Østerbadet

Vesterbadet

Den kunstige Sø.

Lige hvad jeg kan komme på...

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Inde i silkeborg i en af skovene er der lavet en badestrand den er super lækker jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilken en af de mange skove det er men det kan jeg da finde ud af. 

Den kunstige sø du snakker om? Tæt ved Nordskoven - ligger kort fra Resenbro krydset...

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Den kunstige sø du snakker om? Tæt ved Nordskoven - ligger kort fra Resenbro krydset...

Åhh altså jeg fra sjælland så det ved jeg ikke. Men min mand sige at det ikke er den kunstige sø den skulle der ikke være særlige mange der brugte da den skulle være rimelig klam. 

Men han siger den ligger i skoven ud mod them men stadig i silkeborg. Nå men vi tager der ud her snart så skal jeg lige finde ud af det 

Knus

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Åhh altså jeg fra sjælland så det ved jeg ikke. Men min mand sige at det ikke er den kunstige sø den skulle der ikke være særlige mange der brugte da den skulle være rimelig klam. 

Men han siger den ligger i skoven ud mod them men stadig i silkeborg. Nå men vi tager der ud her snart så skal jeg lige finde ud af det 

Knus

Det burde vi bare og vide at der ligger en sø derude... Vi har boet i virklund i 2 år og vidste ikke der lå en sø ude af ved them... Vi bor 10 min ca. fra them...

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Det burde vi bare og vide at der ligger en sø derude... Vi har boet i virklund i 2 år og vidste ikke der lå en sø ude af ved them... Vi bor 10 min ca. fra them...

Vi vidste faktisk heller ikke den lå der før vi gik en anden vej. Det er en bade strand men omklædnings skur og det hele. Jeg er sat på en sag og hvis man mand kommer tidligt hjem i morgen eller søndag og det er godt vejr så suser vi der ud og undersøger det 

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Vi vidste faktisk heller ikke den lå der før vi gik en anden vej. Det er en bade strand men omklædnings skur og det hele. Jeg er sat på en sag og hvis man mand kommer tidligt hjem i morgen eller søndag og det er godt vejr så suser vi der ud og undersøger det 

Lyder super...

Anmeld

9. juli 2010

Kvindemin

Diana... skriver:

Det er Øster eller Vester du mener søtte, ud mor Virklund og Them

Eller er det aggerholm jeg kan finde dig på - nudist stranden

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Det er Øster eller Vester du mener søtte, ud mor Virklund og Them

Eller er det aggerholm jeg kan finde dig på - nudist stranden

Ja manden mener det er en af dem han siger det den store. hmm jeg må altså lige finde ud af det en af dagene hvis jeg kan få overtalt ham. 

Hmm nudist stranden det lyder som noget for mig med min stor mave og giga røv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.