*Snøft* se hvad jeg har fået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

otlitrom

Ih, nu sidder jeg og tuder lidt for mig selv. Jeg blev SÅ overrasket!

Denne smukke buket blomster kom for en time siden med bud, og jeg havde slet ikke regnet med det! Igår havde vi 4 års forlovelsesdag, og vi var begge på arbejde. Han om dagen, jeg om aftenen. Meget romantisk ikke? Idag har jeg fri, så da var jeg jo hjemme til at tage imod.... 

Det er første gang i vores snart 5 årige historie, at jeg får blomster! *snøft* Æij, hvor jeg elsker ham!! Hvor heldig har man lige lov at være?!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

JustAnotherName

Nååårhhh, hvor sødt!          Og hvor er den bare flot !!

Anmeld

9. juli 2010

ooo

Det er en vildt flot buket du har fået der, det har han gjort godt.

Og tillykke med 4-års dagen for jeres forlovelse.

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Nååårhhh, hvor sødt!          Og hvor er den bare flot !!

Ja, jeg synes også den er så fin. Og den dufter virkelig dejligt !

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Det er en vildt flot buket du har fået der, det har han gjort godt.

Og tillykke med 4-års dagen for jeres forlovelse.

Ja, jeg synes også han har gjort det godt min guttermand

og Tark

Anmeld

9. juli 2010

Karo

Hvor er det dog bare dejligt

og sikken fin buket.

Anmeld

10. juli 2010

lion

Hvor er den buket blomster bare flotte.

Heldige dig.

Jeg fik her forleden en rose jeg kunne plante.

Anmeld

10. juli 2010

oo

nåååååårh! der er nok en bjørn der godt ved, at han har brølet lidt for højt den sidste tid - men som også er kommet i tanker om, at han ikke kan brøle dig ud af huset og at det jo er derfor han elsker den lille kat

tusinde gange tillykke!!

Anmeld

12. juli 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

nåååååårh! der er nok en bjørn der godt ved, at han har brølet lidt for højt den sidste tid - men som også er kommet i tanker om, at han ikke kan brøle dig ud af huset og at det jo er derfor han elsker den lille kat

tusinde gange tillykke!!

Jeg tror du har ret med bjørnen. Han er blevet meget betænksom og kærlig og omsorgsfuld de seneste dage.. Ikke at han ikke altid er det, men bare lidt ekstra..

Jeg har jo arbejdet meget den sidste uge (48 timer), og han har været så sød at have noget koldt at drikke klart, når jeg kom hjem ved midnat, har handlet ind, gjort rent, sorteret mine forsikringsparpirer.. og bare sagt "det skal du ikke tænke på skat, det order jeg..."! Det har virkelig rørt mig, og jeg tror også det var derfor at jeg hylede som en pisket da blomsterne kom.... *suk*

De står stdaig flot, trods varmen, så jeg sidder lige nu og kigger på dem. Har sar dem ved siden af computeren på sofabordet, så jeg hele tiden kan se dem og nyde dem

Dejlige billeder af dig og Søren! Summer-love!

Anmeld

12. juli 2010

msax

WAUW - det er en meget dejlig forlovet du har dig der... jeg tror sku også jeg var begyndt at tude hvis jeg havde fået sådan en buket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.