... Syntes det er lidt øv lige pt....
Kører en arb skade sag ved både eget forsikrings selskab og mit arb's. Fik for mange uger siden nogle papire jeg skulle afl hos ham overlægen der havde opereret. De har så papirne ligne i 6 uger uden at gøre noget, fik så en opringning i sidste uge at de ikke havde tid og at det kunne min egen læge sagtens gøre.
Valgte så at køre ud til min egen læge, for blot at finde ud af de har ferie i 4 lange uger. Vi er der sjælendt, så havde ikke lige opdaget det. Ringer så til den læge der har de første 2 uger, jamen kom du bare idag kl 11.40...
Tager alle papire med under armen og kører derned, pyh - selv vente rum lugted af gammel sur dame. Tænker blot nå ja, hva pyt - bare hun kan sit fag er det jo godt nok.
Det eneste hun sagde var at hun ikke ville udfylde de paprie, for det var jo at tage min egen læge's arbejde - så skulle vente til hun kom tilbage. Øh jamen de her papire skal lige som afl inden 20 juli.. Så hun ringed til arb skade styrelsen og fik afl. dato udsat til 1 september...
Tager mod og spørger ang en knude jeg opdaged i mit ene bryst for små 3 uger siden. Troed jeg blot havde støt imod noget, da brystet er ømt det sted omkring 'knuden' og det er en smule større end det andet. At den er vokset siden og nu føltes med på str med en mandel.
Troed at min evige træthed skyldtes varmen og arbejde. For i denne uge hvor jeg havde fri kl 22 gik jeg direkte i seng, er overhovedet ikke sulten og kan slet ikke spise det jeg plejer. Har tit dårlig mave - så tænkte; ja nu har jeg så fået stress
Spørger hende så ang de mange brune pletter jeg bliver ved med at få - de starter med en lille rød plet for så at blive til mørkebrune pletter i alle str. Havde et sted 2 der sad med ½ cm mellemrum, ja der så kommet 17 små mere uden om, de skifter form, bliver hårde mm. Tror jeg laved en tråd herinde omkring dem tilbage i januar/februar..
Hendes svar til det hele var; ja kan godt se det er træls, men du må vente til din egen læge kommer retur fra ferie - for vil ikke tage hendes arbejde. SUK, skal så vente 3 mere - er bare græde færdig og det ligner slet ikke mig.
Tak fordi du læste med, skulle bare ud med det..