Løbere - Hvad gør i i varmen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er SÅ dårlig til at løbe i varmen, og samtidig ikke super glad for at løbe meget tidligt morgen (kl 6:00) og heller ikke så vild med det om aftenen, da varmen stadig hænger i luften og det så bliver meget sent...

Hvordan klarer i jer med løb om dagen? Løber i kortere ture, eller holder pauser, eller???

Er bange for at miste tempo/udholdenhed ved at holde pauser hver gang, så hvad pokker skal jeg så gøre?

Har overvejet at anskaffe et væskebælte, men synes måske det er for tidligt at begynde på det, da jeg oftest løber max 6 - måske 7 km.

Argh, help!! Løb i går aftes, og det var skønt fordi det ikke var særlig varmt, men vil da gerne kunne løbe når som helst.

Nogle gode tips??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Kloster

Alexis skriver:

Jeg er SÅ dårlig til at løbe i varmen, og samtidig ikke super glad for at løbe meget tidligt morgen (kl 6:00) og heller ikke så vild med det om aftenen, da varmen stadig hænger i luften og det så bliver meget sent...

Hvordan klarer i jer med løb om dagen? Løber i kortere ture, eller holder pauser, eller???

Er bange for at miste tempo/udholdenhed ved at holde pauser hver gang, så hvad pokker skal jeg så gøre?

Har overvejet at anskaffe et væskebælte, men synes måske det er for tidligt at begynde på det, da jeg oftest løber max 6 - måske 7 km.

Argh, help!! Løb i går aftes, og det var skønt fordi det ikke var særlig varmt, men vil da gerne kunne løbe når som helst.

Nogle gode tips??

Hej.

Jeg har stadig haft held med at kunne løbe inden aftensmaden ell vente til dagen efter, hvor vejret har været køligere. Jeg løber 3 x ugl, men har på meget varme dage haft en flaske vand med mig.

Sååå træls at løbe med en flaske vand, men var simpelthen nødt til det. Ellers blev jeg dårlig.

Har også overvejet at løbe kl 20, men jeg er så glad for sofaen om aftenen. Og er IKKE morgenmenneske. Så jeg kan sagtens genkende til problem...

VH Kloster

Anmeld

9. juli 2010

LotteN

jeg løber entet kl  om morgenen eller  oså om aftenen. duer ikke ti lat løbe i den varme...

Ellers så fin en skov og løb i, stier hvor der er skygge det meste af vejen.... ellers ikke lige nogen gode råd. anden end løb på de tidspunkter du selv nævner, men ikke er meget for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.