Først; tusind tak fordi I var så søde at krydse fingre for mig igår - Føler virkelig jeg kunne mærke det 
Samtalen gik vidst meget godt. Dog ville de gerne have en der kunne starte allerede idag, men det kunne jeg jo ikke rigtig lige eftersom jeg fra i dag og 4 uger frem har ferie - Hun sagde så at de 3 andre der havde været til samtale inden mig godt kunne starte med det samme.... Hun pressede mig for at høre om jeg kunne annullere min ferie. Jeg sagde at det skulle jeg lige snakke med min kæreste om selvom vi godt nok ikke havde haft sommerferie sammen i 4 år.... Det endte med at hun sagde om det så betød at jeg kunne starte til august hvis det sagde jeg at det kunne jeg love 100%!
Hvis det ender med jeg blir tilbudt stillingen så får min mor travlt med at være barnepige.... Der er nemlig i august og september 6 weekender i streg hvor Morten arbejder fredag og lørdag så der ville jeg få brug for hjælp eftersom jeg ikke ville kunne få fri. Så min mor har været så sød at sige ja til at hjælpe! Men puuuuh lidt hårdt at be hende om så meget hjælp oveni hinanden.... men nu må vi se om jeg overhovedet får jobbet.... Hvis jeg gør blir det fra min side også kun indtil jeg går på barsel næste gang for blir altså nødt til at finde noget med bedre arbejdstider. Morten er nemlig langt fra enig med mig i at arbejde fuldtid i butik.....
Nu vil jeg bare gerne snart ha svar - desuden har vi slet slet ikke snakket om løn, ferie/fridage, overenskomst, barnets første sygedag mm. Jeg kun at de har en god pensionsordning - men hvad er en god ordning lige??
Jeg vender tilbage....
GOD WEEKEND OG FERIE (til dem der har)
Anmeld