DUM: F**k hvor er hun blevet flot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Muffinmus

enig, det har hun klaret flot og hun ser flot ud:-) Må være dejligt at kunne vise sådan en forandring der overrasker på den gode måde:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kunne da slet ikke kende hende...!!

Anmeld

9. juli 2010

Lou87

Hold da op... jeg ku slet ikk se hvem hun var før jeg så før billedet!

Virkelig vildt hva nogle kg gør og en anden frisure og sådan

Er der nogen der ved om der er nye før og efter billeder af hende Camilla der sku tabe sig i de unge mødres drøm ??

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

Som en del af jer andre kunne jeg da slet ikke kende hende, var glad for der lige var et før billede... VILDT... så flot hun er blevet - en rigtig smuk pige...

Anmeld

9. juli 2010

N&J

Ja, utroligt hvad kg'erne kan gøre for ens udseende, men vil give jer ret i at der måske bliver lagt lige en tand for meget sminke på, men hun er tros alt jo stadig ung, og jeg syntes at kunne huske at jeg også selv brugte langt mere make up da jeg var i starten af 20'erne..  men flot det er hun godt nok.. 

Anmeld

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

ja hold da helt op hun er blevet slank og rigtig rigtig flot. men det var hun jo også før hun fik den første syntes at huske hun fortalte noget om i DUM da hun var med.

Anmeld

9. juli 2010

SpunkenJo

Wow og mega godt gået siger jeg bare!!!!

Anmeld

9. juli 2010

Trolde_mor

Wow!!! Sidder bare store polypper og med kæben liggende på gulvet..

Hvor er det vildt, og damn hun er flot nu...

Helt fantastisk gået

Man kan ikke lade være med at tænke om der ikke er noget man selv kunne stille op For det er sq da motiverende..!

Anmeld

9. juli 2010

Alexander&Lærke

Ja det er virkelig sket noget, det er fantastisk som man kan forandre sig ved at tabe nogle kiloer, det er super flot.

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Hold da op..... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.