Tigerspring for fuld udblæsning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Ida.

Ja, så ramte Lina det næste tigerspring - for fulde gardiner!! Hun er mildest talt kropumulig, klynke, klynke, klæbe, klæbe, klynke, pive, klæbe, hyyyyle, klynke, flæbe, pive, klæbe, klynke.....JEG BLIVER SINDSSYG!!! Hun har netop hylet sig selv i søvn i barnevognen - hun faldt fast i søvn, da hun fik sin dukke derud...nu ligger hun i vognen og sover med hovedet begravet i dukken....det var ikke fordi det tog superlænge for hende at falde i søvn - næh hun var bare skrupsur...

Springet startede igår, hvor de i vuggestuen, havde overvejet at ringe efter mig, så meget havde hun klynket i løbet af dagen  og så er det altså slemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Vingummien

Ej hvor e rjeg glad for at Emil ikke blev ramt så meget af dem da han var igennem dem.

For det lyder da bare slemt og sikke en hovedpine du kan få dig

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Ja, så ramte Lina det næste tigerspring - for fulde gardiner!! Hun er mildest talt kropumulig, klynke, klynke, klæbe, klæbe, klynke, pive, klæbe, hyyyyle, klynke, flæbe, pive, klæbe, klynke.....JEG BLIVER SINDSSYG!!! Hun har netop hylet sig selv i søvn i barnevognen - hun faldt fast i søvn, da hun fik sin dukke derud...nu ligger hun i vognen og sover med hovedet begravet i dukken....det var ikke fordi det tog superlænge for hende at falde i søvn - næh hun var bare skrupsur...

Springet startede igår, hvor de i vuggestuen, havde overvejet at ringe efter mig, så meget havde hun klynket i løbet af dagen  og så er det altså slemt...

Ååååårhhhh nej !!!!!!! Ikke et tigerspring om hjørnet allerede igen nu da 

Jamen, så ved jeg jo sådan cirka, hvad jeg kan forvente at have i vente.

Og GUD hvor jeg dog føler med dig!
Jeg håber ikke at Celina reagerer så kraftigt denne gang

Fortæl mig lige når springet er ovre igen, hvor længe det varede....?!

Anmeld

9. juli 2010

Skouboe

Jeg føler med dig..

Herhjemme er det 72 ugers springet for fuld udblæsning

Hun er ikke super meget grænsesøgende, men vi er også begge to ret kontante og konsekvente (og er RIGTIGT gode til at holde masken), så hun kommer som regel ikke ret langt ad den vej.

Til gengæld er hun Jekyll&Hyde barn hele vejen igennem.. hun er glad og smilende og 4 sekunder senere vælter hendes verden og hun græder bundulykkeligt i 10 minutter, eller der er et eller andet hun ikke må og hun ender i et totalt hysterisk anfald hvor hun bare skriger og kaster sig rundt...

Samtidigt har hun haft et par dage hvor hun stort set ikke har sovet om natten - hun er vågnet hver ½ time og pevet og klynket eller grædt og så ville hun have vand, eller et kram eller en ren ble (hun er begyndt at sige bleeeee).

Men med varmen og min graviditet og min forkølelse fra helvede har jeg overvejet at indrykke en gives væk annonce på hende...

Jeg håber at din tiger snart går sin vej - evt kommer her forbi og henter min også...

Anmeld

9. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ååååårhhhh nej !!!!!!! Ikke et tigerspring om hjørnet allerede igen nu da 

Jamen, så ved jeg jo sådan cirka, hvad jeg kan forvente at have i vente.

Og GUD hvor jeg dog føler med dig!
Jeg håber ikke at Celina reagerer så kraftigt denne gang

Fortæl mig lige når springet er ovre igen, hvor længe det varede....?!

Jo jo - og så nærmest på dato...så du kan bare vente dig håber virkelig, at vores tiger er på lynvisit - for oveni alt hvad flytningen indebærer, så ORKER bare ikke et marathon-spring!

Anmeld

10. juli 2010

Milka

sender dig al mulig styrke herfra!!! lige det tigerspring husker jeg som værende særlig slemt

vi er også igang her. og det er jo ikke liiige fordi varmen hjælper på det hele, vel?

men husk: det går over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.