Super hyggelig dag med mine 2 drenge :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Doktor Doolittle

Hay tøser og mænner :P

Drengene og jeg har simpelthen bare haft den hyggeligste dag i dag :))
Efter jeg havde hentet dem begge spiste vi en is og legede i gården. Vi spillede fodbold, og Theodor og William kørte bagefter rundt på hver sin cykel (W har en balancecykel som han elsker (L)).

Vi spiste tidlig aftensmad og så børnetime alle sammen. Bagefter sad vi og tegnede og hyggede :)) Theodor lavede et gækkebrev til Michael (der er jo heller ikke særlig lang tid til påske ;)) så det står i Michaels badeværelsesskab og venter på han kommer hjem fra Bruxelles sent i aften (L) William tegnede til "bar" (far) på en toiletrulle, jeg hjalp med at tegne et ansigt og sætte hår på, så denne alternative toiletrulle-mand med gavepapirs-hår står nu også og troner i samme skab, ved siden af gækkebrevet 8D

Til sidst fik de begge godnathistorie, så nu er der ro, og de var begge super glade og lå lige og sludrede et kvarters tid efter jeg var gået ud :) De er bare så søde sammen og SÅ glade for hinanden (L) at jeg helt smelter over dem (L)

(H) fra Tina der vist lige skal have ryddet lidt op i hytten, det trænger der til ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

Anja

Lyder som en super dejlig dag du og drengene har haft :)

Det er sådanne dage det ikke gør noget at man har en dag alene med unger, men ofte er det jo fordi man selv lægger krafter i det og skaber positive rammer om samværet.

Og ja man smelter helt, når man ser hvor stor glæde børnene har af hinanden (L)

Anmeld

25. juni 2008

Stumpen

Hvor lyder det bare som en fantastisk dag.. Man går i seng med sådan en dejlig fornemmelse af at alt er vidunderligt og fantasktisk :)
(H) Anja..

Anmeld

25. juni 2008

MorCamilla

Det lyder til at I rigtig har hygget uden farmand :) Hvor må I have haft en dejlig dag.. :)

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Hvor lyder det bare som en dejlig eftermiddag og aften I 3 har haft... Det er så skønt når man kan sætte tiden 100 % af til sine børn...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.