Passende puslehøjde????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.985 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Urz

Hej alle jer,

Har netop købt en fin puslekommode fra babysam - den hedder Nelly. Vi valgte den, da det var den der var smallest i bredden, og da vi bor meget småt talte hver en cm der kunne spares i bredden. Jeg synes også den er vildt flot. Men men efter at kæresten igår aftes fik den samlet, synes jeg den virker en anelse høj at stå ved Den har en puslehøjde på 93 cm. Jeg selv måler omkring de 165 cm.

Er dette for højt eller hvad? Er der nogen med erfaringer med samme kommode eller med en med samme puslehøjde?? Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer...

Det skal så også lige tilføjes at maven jo fylder lidt nu - er i 33. uge, så det bliver jo bedre med tiden Jeg synes bare ikke jeg kan bøje mig tilstrækkeligt langt ind over puslepuden til at have god øjenkontakt med den lille fis som om få uger gerne skulle ligge der...

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Decoban

jeg er også 165 høj, og vores puslebord er 90cm høj, 95cm med puslehynde, og syntes det har været okay, måske lidt højt, men ikke så det var et problem, det skulle jo også passe til kæresten som er lidt højere end mig...

hvis i fortryder købet, kan du jo overveje et væghængt puslebord, det er pladsbesparende og i kan sætte det, så det passer i din højde...

Anmeld

9. juli 2010

Stepmom87

Jeg kan ikke sige om den virker for høj for dig, da det jo kun er dig der kan dømme det. Men du skal jo huske at den faktisk ikke må være for høj for dig, så risikere du jo at få dårlig ryg når du skal løfte den lille, for de får jo brug for den i nogle år.

Jeg målte lige vores puslebord og det er kun 91 cm og jeg er 172 cm, så måske jeres er en anelse for højt til dig, vores går mig til hoften og det er en perfekt højde. Måske i skulle overveje et nyt?

Anmeld

9. juli 2010

Sisley

Jeg synes umiddelbart det lyder meget passende

Anmeld

9. juli 2010

Jibbe

Vi har købt et væghængt puslebord og det er sat op så det er ca 85 cm i højden, jeg er også lille (156 cm) og det er mig som kommer til at bruge det mest, og derfor er det sat lidt lavere end andres. Ellers så har min veninde der er ca. ligeså lille som mig købt en skammel til deres puslebord efter anbefaling fra sundhedsplejersken. Det var noget med at man skulle have øjenkontakt med barnet når man skifter det, og det kunne hun ikke og det fungerer fint med en skammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.