hvad hedder den sang???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

LMM

HHHJjjælp mig!!

jeg hørt en rigtig god sang igår men ved ikke hvem der har lavet den, den er dansk og omkvædet synger hun noget med at jacob du er så chamerende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

morethanperfect

LMM skriver:

HHHJjjælp mig!!

jeg hørt en rigtig god sang igår men ved ikke hvem der har lavet den, den er dansk og omkvædet synger hun noget med at jacob du er så chamerende???

Jamen den hedder da forpulet perfekt og det er Louise Dubiel der synger den .. Da jeg læste dit indlæg hørte jeg en af hendes andre sange , det syns jeg var lidt sjovt

Anmeld

9. juli 2010

Karo

LMM skriver:

HHHJjjælp mig!!

Ja hvad hedder den.

De stilte jo op i et eller andet talent program med røg ud i anden runde, nettop med denne sang.

Men kan ikke lige huske hvad den hedder.

Anmeld

9. juli 2010

LMM

morethanperfect skriver:

Jamen den hedder da forpulet perfekt og det er Louise Dubiel der synger den .. Da jeg læste dit indlæg hørte jeg en af hendes andre sange , det syns jeg var lidt sjovt

takkk

Anmeld

9. juli 2010

Patrick07

Sangen hedder forpulet perfekt

Anmeld

9. juli 2010

SarahAa

LMM skriver:

HHHJjjælp mig!!

Forpulet perfekt

Anmeld

9. juli 2010

Halbschön

LMM skriver:

HHHJjjælp mig!!

Hun var med i programmet "Elsk mig i nat" på kanal5, hvor hun kom ret langt ;-)

Anmeld

9. juli 2010

Sisley

Var den med i melodi grand prix eller husker jeg forkert...?

Anmeld

9. juli 2010

Daisy

9. juli 2010

Sisley

Daisy skriver:

.

Der står ikke noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.