Jeg skal på Bakken idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Maja_4000

Heej piger (:

Jeg skal på Bakken med kæresten og det meste af hans familie idag .. Jeg har ikke været der siden jeg var 3

Er der noget man bare SKAL på bakken ?
Og hvordan er det med at prøvet forlystelser når man er gravid ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Pia.

Maja_4000 skriver:

Heej piger (:

Jeg skal på Bakken med kæresten og det meste af hans familie idag .. Jeg har ikke været der siden jeg var 3

Er der noget man bare SKAL på bakken ?
Og hvordan er det med at prøvet forlystelser når man er gravid ?  

Ej det lyder som en hyggelig dag.... Hvor langt er du henne?... Personligt ville jeg ikke prøve noget som gravid - bare tanken om den lille inde i maven som skal igennem vilde forlystelser... ... Men om der er en "regl" der siger man ikke må ved jeg ikke...

Det eneste man uden tvivl skal have på Bakken må da helt klart være deres hjememlavet bøfsandwich - Mums... Send lige mig en tanke når du går forbi det duftende sted.... *S* (candyfloss, popcorn og softice)

Om der er nogle specielle forlystelser skal jeg ikke kunne sige, jeg er ikke så vild med at prøve sådan noget... jeg er personligt altid frivillig "taskeholder"

Rigtig god tur... Knus fra Pia.

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Ihh jeg elsker bakken og er der flere gange hvert år. Altså jeg ville nok ikke prøve nogen vilde ting men sådan nogen stille nogen som en tur i luftballon eller bådene el el el el men jeg ville ikke prøve nogen vilde ting.

Anmeld

9. juli 2010

*A*

Årh... Jeg tror at det er mindst 15 år siden jeg har været der sidst, selvom jeg ofte er i Kbh.

Jeg håber i får en rigtig god tur derud - vejret her i østjylland er i hvert fald super godt 

Anmeld

9. juli 2010

Maja_4000

Jeg er "kun" i 17. uge :p Så maven er jo ikke i vejen for seler osv. endnu :b Men tror måske jeg ville have det lidt skidt med at prøve vilde ting :p

Ved I om der findes et lille turbånd ? Ligesom der er i Tivoli f.eks. .. Som kun giver adgang til de "ikke farlige" forlystelser (;

Jeg skal prøve en bøfsandwich så ! :b

Og vejret ér vist med os .. Det er i hvert fald rigtig godt i Roskilde 

Anmeld

9. juli 2010

FrkLarsen

Bakken er bare så SUPER hyggelig!!!! 

Jeg er også gravid, og da jeg var på bakken var jeg 20+, det eneste jeg måtte prøve derinde var spøgelseshuset, fordi de ikke vil tage ansvar for evt skader på barnet hvis maven skulle få et ordentligt tryk i de vilde forlystelser

Rigtig god tur til skønne klampenborg  

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

Maja_4000 skriver:

Jeg er "kun" i 17. uge :p Så maven er jo ikke i vejen for seler osv. endnu :b Men tror måske jeg ville have det lidt skidt med at prøve vilde ting :p

Ved I om der findes et lille turbånd ? Ligesom der er i Tivoli f.eks. .. Som kun giver adgang til de "ikke farlige" forlystelser (;

Jeg skal prøve en bøfsandwich så ! :b

Og vejret ér vist med os .. Det er i hvert fald rigtig godt i Roskilde 

Jeg bor lige ude for Roskilde så må give dig ret i det gode vejr... Ja Bøfsandwichen må du love mig - og også sende mig en tanke, når du sætter tænderne i den ...

Jeg tror desværre ikke der er et lille tur pas - så er det nok billetter du skal købe... Men jeg er ikke sikker....

Rigtig god tur i hvert fald... Gad virkelig godt på Bakken i dag...

Knus Pia.

Anmeld

9. juli 2010

Maja_4000

Pia. skriver:

Jeg bor lige ude for Roskilde så må give dig ret i det gode vejr... Ja Bøfsandwichen må du love mig - og også sende mig en tanke, når du sætter tænderne i den ...

Jeg tror desværre ikke der er et lille tur pas - så er det nok billetter du skal købe... Men jeg er ikke sikker....

Rigtig god tur i hvert fald... Gad virkelig godt på Bakken i dag...

Knus Pia.

Jeg skal nok tænke på dig (;

Jamen det er da bare at komme afsted så :p Hehe

Anmeld

9. juli 2010

Maja_4000

FrkLarsen skriver:

Bakken er bare så SUPER hyggelig!!!! 

Jeg er også gravid, og da jeg var på bakken var jeg 20+, det eneste jeg måtte prøve derinde var spøgelseshuset, fordi de ikke vil tage ansvar for evt skader på barnet hvis maven skulle få et ordentligt tryk i de vilde forlystelser

Rigtig god tur til skønne klampenborg  

Spurgte du derinde eller hvordan ? 

Jo tak , jeg glæder mig også (: 

Anmeld

9. juli 2010

FrkLarsen

Maja_4000 skriver:

Spurgte du derinde eller hvordan ? 

Jo tak , jeg glæder mig også (: 

Jeps, jeg spurgte i hver eneste forlystelse, og fik kun en accept til spøgelseshuset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.