en meget utydelig test streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.855 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2010

Moar2

Hej med jer. . .

Vil høre om der er nogen der har oplevet det samme som mig. 

Jeg har gennem den sidste uge, testet dagligt, og hver dag har jeg kunnet ane en svag positiv test streg, dog med forskellig styrke hverdag. Den startede med at være ret tydelig, for så at blive mere svag, for derefter at blive mere tydelig igen. ( ved godt det er tidligt jeg har testet)

Jeg har testet her til morgen igen, på dagen for min forventet mens. og idag er test stregen meget utydelig, en svag skygge nærmest.

Jeg har før oplevet noget lignende dette, og det endte med mens ( En biokemisk graviditet) men det er anderledes denne gang, har ikke mens smerter på samme måde og har haft lidt kvalme.

Men inderst inde, ved jeg næsten, at det ender med mens igen, da test stregen ellers ville være blevet tydeligere ikke? ( det er samme slags test jeg har brugt hver gang- strimmel ) så muns er nok lige på trapperne

Vi har forsøgt i 8 mdr nu, så er ved at være godt frustreret og ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

XXSS

Altså en streg er jo en streg, uanset om den er tydelig eller ej.! Så indtil videre vil jeg sige tillykke med graviditeten

Der står jo også i pakkerne at uanset om den er utydelig eller ej, så er den positiv ellers kommer der slet ikke nogen streg.

Anmeld

9. juli 2010

Moar2

Ja, men det der bekymre mig er at den er blevet næsten helt utydelig, og tager lang tid om at komme frem. Og den har været ret tydelig for 3 dage siden. Og hvad jeg kan læsemig til på nettet, er det symptomer på en biokemisk graviditet.

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Moar2 skriver:

Ja, men det der bekymre mig er at den er blevet næsten helt utydelig, og tager lang tid om at komme frem. Og den har været ret tydelig for 3 dage siden. Og hvad jeg kan læsemig til på nettet, er det symptomer på en biokemisk graviditet.

Du lader dem da kun ligge de 5-10 minutter som de skal ikke? Altså som maks.

Hvis den kommer frem inden for 3 min. så skulle den være der, så har du i hvert fald hcg i kroppen om det så er graviditet, kemisk, udenfor eller andet - kan man jo så ikke sige før du har været ved lægen og evt. fået en henv. til skanning.. Men vi krydser da fingre for at den er god nok

Anmeld

9. juli 2010

Decoban

jeg syntes det er rigtig synd du begynder at pine dig selv, ved allerede at begynde at teste en uge før forventet mens, for som du selv siger kan den nemt vise positiv pga en biokemisk graviditet og du vil få din mens, og blive skuffet og ked.

Jeg ved godt det er svært at lade værd med at teste, men for din egen skyld ville jeg vente med at teste til du er gået 1-2-3 dage over tid, det andet vil med tiden blive for hårdt og gøre for ondt.

Håber for dig at du er rigtig gravid, og at det ikke bare er biokemisk, men der er desværre nok ikke så meget for andet end at afvente og se hvad der sker.

Det tog 15 måneder for os at lave vores datter, så kender kun alt for godt til det med at det begynder at føles som om det tager evigheder, og at man bare bruger test efter test, selvom man et elelr andet sted godt ved den ikke er der..

Men som sagt, for din egen skyld, så prøv at tænke på noget andet og vent med at teste til du er over tid, i stedet for at pine dig selv...

Anmeld

9. juli 2010

XXSS

Decoban skriver:

jeg syntes det er rigtig synd du begynder at pine dig selv, ved allerede at begynde at teste en uge før forventet mens, for som du selv siger kan den nemt vise positiv pga en biokemisk graviditet og du vil få din mens, og blive skuffet og ked.

Jeg ved godt det er svært at lade værd med at teste, men for din egen skyld ville jeg vente med at teste til du er gået 1-2-3 dage over tid, det andet vil med tiden blive for hårdt og gøre for ondt.

Håber for dig at du er rigtig gravid, og at det ikke bare er biokemisk, men der er desværre nok ikke så meget for andet end at afvente og se hvad der sker.

Det tog 15 måneder for os at lave vores datter, så kender kun alt for godt til det med at det begynder at føles som om det tager evigheder, og at man bare bruger test efter test, selvom man et elelr andet sted godt ved den ikke er der..

Men som sagt, for din egen skyld, så prøv at tænke på noget andet og vent med at teste til du er over tid, i stedet for at pine dig selv...

Kan kun være enig!

Anmeld

10. juli 2010

Moar2

Hej.. .

Kan kun gi jer fuldstændig ret, det her er slet ikke sjovt. Jeg er på min dag 31 idag, og stadig ingen mens. og ingen tegn på det ( jeg plejer at have mens smerter op til 2 dage før det kommer) Og testen i morges var vist helt negativ, så nu prøver jeg virkeligt at tænke på noget andet, så mens kan komme, nu når det vist er meningen det vil dukke op  

For er det ikke umuligt at være gravid, når jeg har testet svag positiv omkring befrugtningen og nu er den negativ? For ens hcg er vel ikke højere der, for så at falde igen og så stige igen?

Kunne være skønt hvis det bare gik som det gjorde med vores den første,  1 dag over tid og en klar positiv test

Anmeld

12. juli 2010

Moar2

Hej igen. . .

Vil bare gi en lille opdatering.

Jeg testede svagt positiv i lørdags igen og så tænkte jeg at jeg idag ville prøve en  anden test, da jeg nu er 3 dage over tid. Jeg købte en clearblue - digital, som jo så desværre skrev " ikke gravid", så nu venter jeg bare på mens, så en ny cyklus kan begynde.

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Åhhh altså jeg krydser for den slog fejl. Ville da mene en streg var en streg? Min var heller ikke tydelig på den første.

Uanset hvad, skal du have et kærligt  og et velment held og lykke med på vejen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.