Jeres sommerhit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

oo

kitty skriver:

Jeg har aldrig været cardigan-menneske, og tror heller ikke jeg bliver det... hver sin smag, ikk?

jep! jeg er absolut heller ikke Cardigan menneske...det er bare det første album der er tilpas tåbeligt til min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jep! jeg er absolut heller ikke Cardigan menneske...det er bare det første album der er tilpas tåbeligt til min smag

Så måske jeg skulle lytte.. Jeg plejer at være ret begejstret for det du næver/hører..

Anmeld

13. juli 2010

Christina.78

4kløver skriver:

ja så lige den vi fleste hadet men sang med på

http://www.youtube.com/watch?v=Y7EQaNlsEFs

Hadet ja, men alligevel sang man med...

Anmeld

13. juli 2010

NoName

*A* skriver:

Mit ultimative sommerhit må være " Bailando" med Paradisio. Det tager mig tilbage til sommeren 1997 (mener jeg det var) på Rhodos

Den tilslutter jeg mig...

Anmeld

13. juli 2010

Lou

kitty skriver:

Hey tøser!

Hvad er Jeres sommerhit? Enten fra i år, eller en sang der minder Jer om sol, sommer, kornmarker, jordbær, bål, grill, terassehygge, vin, strand og godt humør?

Jeg (og lisbetitha ) er ret vilde med den her.. Jeg plejer ikke at høre den slags musik, men den er gået lige ind på hitlisten herhjemme. Dog ikke til glæde for manden i huset

http://www.youtube.com/watch?v=VHoT4N43jK8

Hanson's "thinking 'bout something" er også i høj kurs!

Kom med Jeres sommerhit, så vi kan komme i godt humør til weekenden

Uha her rammer du også plet hos mig.... Jeg hører ikke sådan noget musik normalt heller, men jeg må være ærlig at sige at når denne her spiller i radioen og solen skinner... så skrues der helt op for anlæget, så danses der så vidt muligt hihi.... og følelsen af sommer er i top...

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Lou skriver:

Uha her rammer du også plet hos mig.... Jeg hører ikke sådan noget musik normalt heller, men jeg må være ærlig at sige at når denne her spiller i radioen og solen skinner... så skrues der helt op for anlæget, så danses der så vidt muligt hihi.... og følelsen af sommer er i top...

Præcis Lou, du må være min hemmelige tvilling, for det er netop sådan det foregår herhjemme også

Anmeld

13. juli 2010

Christina.78

13. juli 2010

Lou

kitty skriver:

Præcis Lou, du må være min hemmelige tvilling, for det er netop sådan det foregår herhjemme også

Ej hvor hyggeligt hihi..  cool med en hemmelig tvilling hihi!!!

Så vil jeg tænke på dig næste gang jeg høre den her, og prøver at danse - om det er i bilen (hvilket sikkert er til stor morskab for andre bilister) eller om det er der hjemme (hvilket sikkert er til endnu større morskab for naboerne)

Anmeld

13. juli 2010

Christina.78

13. juli 2010

otlitrom

Christina.78 skriver:

.

Hold da op, gang i dig Sash husker jeg også godt

Husker alle sangene, men det var vist ikke den slags musik jeg lyttede til dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.