spørgsmål om feber....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Barbamama

Kan ens barn godt have feber uden det nødvendigvis behøves at være en infektion som f.eks. lungebtændelse???

Min datter er helt vildt forkølet og har det tykkeste gule sno. Hele natten har hun haft 39-40 i feber. Nu er den 38. Kan det bare skyldes forkølelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Kan ens barn godt have feber uden det nødvendigvis behøves at være en infektion som f.eks. lungebtændelse???

Min datter er helt vildt forkølet og har det tykkeste gule sno. Hele natten har hun haft 39-40 i feber. Nu er den 38. Kan det bare skyldes forkølelsen?

Ja, det kan det godt.. ;-)

Nicolai havde for en måned siden høj feber, og jeg frygtede det var ørene.. VI var ved vagtlæge, og fik at vide at det var en virus på de øvre luftveje - hals, bihuler osv...

Anmeld

9. juli 2010

<3

Ja små børn kan godt få rigtig høj feber uden det er andet end virus. Børn under 1år som får feber anbefales at blive tilset af en læge uanset hvad

Anmeld

9. juli 2010

Barbamama

okay. Jeg bliver sgu bare lidt nervøs. Vi var jo indlagt med hende i maj måned med lungebetændelse og mellemørebetændelse...

Anmeld

9. juli 2010

Barbamama

Kirle skriver:

Ja små børn kan godt få rigtig høj feber uden det er andet end virus. Børn under 1år som får feber anbefales at blive tilset af en læge uanset hvad

Hun er lige fyldt 1år. Men den holdning har lægevagten ikke i Odense.... Jeg ringede sidst da hun var meget syg og fik at vide at så længe jeg kunne få væske i hende var det fint

Anmeld

9. juli 2010

<3

michella80 skriver:

Hun er lige fyldt 1år. Men den holdning har lægevagten ikke i Odense.... Jeg ringede sidst da hun var meget syg og fik at vide at så længe jeg kunne få væske i hende var det fint

Det er sundhedsstyrelsens anbefalinger så det burde de følge.

Anmeld

11. juli 2010

Barbamama

Nå men feberen gik heldigvis over i løbet af fredagen, men hun hverken spiste ellr drak noget. Om lørdagen tog hun ved igen så det var dejligt! Hun hoster, så det har været pga forkølelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.