Så har vores "barn" India 1 års fødselsdag. Nogen der ved, om der er tigerspring i den alder for katte? Hun har været krop umulig i nat. Jeg har været inde i sen-aftenvagt igår (fri 23.30), og måtte op igen allerede kl 8. Hun har mjavet og været op og ned ad vægge hele natten, så det har været festligt 
Men dejlig er hun jo alligevel!
Og tænk.. Et år.. Som kæresten sagde så smukt "så har du 17 år endnu, hvis du er en ordentlig kat"..
I nat var hun dog til salg for billige penge!
Igår havde vi 4 års forlovelsesdag, og hvilken romantisk en af slagsen
Kæresten var på arbejde fra 7-16, og fra 15.15-23.30 var jeg på arbejde. Da jeg kom hjem var han igang med at installere et eller andet halløj på begge vores bærbare og det fancy tv
og var ikke til at komme i kontakt med... Nå skidt, jeg var heller ikke selv 5 sure sild værd.
I aften har jeg planer om at lave lidt god mad, for det er første gang denne uge at vi spiser sammen. I morgen står den atter på arbejde for mit vedkommende. 48 timers arbejduge? Er dét sommerferie?? hmm... tvivler!
Lige et par billeder af fødselsdagsbarnet. Fra den dag vi fik hende, og et af de nyeste. (Billeder af de romantiske forlovede fndes i det aflåste album. Spørg efter kode
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld