Fødselsdagsbarn og forlovelsesdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

otlitrom

Så har vores "barn" India 1 års fødselsdag. Nogen der ved, om der er tigerspring i den alder for katte? Hun har været krop umulig i nat. Jeg har været inde i sen-aftenvagt igår (fri 23.30), og måtte op igen allerede kl 8. Hun har mjavet og været op og ned ad vægge hele natten, så det har været festligt

Men dejlig er hun jo alligevel! Og tænk.. Et år.. Som kæresten sagde så smukt "så har du 17 år endnu, hvis du er en ordentlig kat".. I nat var hun dog til salg for billige penge!

Igår havde vi 4 års forlovelsesdag, og hvilken romantisk en af slagsen Kæresten var på arbejde fra 7-16, og fra 15.15-23.30 var jeg på arbejde. Da jeg kom hjem var han igang med at installere et eller andet halløj på begge vores bærbare og det fancy tv og var ikke til at komme i kontakt med... Nå skidt, jeg var heller ikke selv 5 sure sild værd.

I aften har jeg planer om at lave lidt god mad, for det er første gang denne uge at vi spiser sammen. I morgen står den atter på arbejde for mit vedkommende. 48 timers arbejduge? Er dét sommerferie?? hmm... tvivler!

Lige et par billeder af fødselsdagsbarnet. Fra den dag vi fik hende, og et af de nyeste. (Billeder af de romantiske forlovede fndes i det aflåste album. Spørg efter kode )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Karo

Hvor er hu dog bare sød

Stort tillykke med dagen igår

Anmeld

9. juli 2010

Vinker

TILLYKKE med begge dele

Sikke en fantastisk dejlig misser!

Anmeld

9. juli 2010

TbCp

Tillykke med missen.... eller katten.... det andet lød vist forkert.

Kode... be om

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Tillykke med missen.... eller katten.... det andet lød vist forkert.

Kode... be om

*Fnis* Ja, det kunne godt give lumre tanker Pb med kode er på vej

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

Vinker skriver:

TILLYKKE med begge dele

Sikke en fantastisk dejlig misser!

Ja, hun er skøn Bare ikke lige i morges, hvor jeg virkelig gerne bare ville sove

TARK!

Anmeld

9. juli 2010

otlitrom

Karo skriver:

Hvor er hu dog bare sød

Stort tillykke med dagen igår

Mange Tak

Anmeld

9. juli 2010

Karo

glemte helt at spørge efter kode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.