Lidt nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

iln

Ja I må undskylde jeg ikke har været aktiv den sidste mdr. tid, men der er bare sket så meget. Efter brylluppet flyttede vi jo, Peter kom til skade med ryggen under dette så jeg stod lige med et rækkehus på 100 kvm., der skulle males (alene). Silas har klaret flytningen rigtig elendigt. Vi kan snart ikke mere. Silas nægter at sove om dagen, hvilket betyder han er så overtræt om aftenen, at han skriger fra 20-22 før han til sidst falder om kuld. Jeg er færdig... har virkelig overvejet, til trods for han kun er 10 mdr., at sende ham på ferie ved farmor og farfar. Jeg kan ikke mere. Dette har stået på i snart en mdr. og Peter og jeg glider længere og længere fra hinanden pga. det. Super god start på et ægteskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Skouboe

Afsted med ham til farmor og farfar et par dage, så I kan få sovet ud og få snakket sammen og være mand og kone. 

Det er klart i Silas' interesse at I ikke ender med at glide længere fra hinanden, og selvom det er svært at aflevere ham, er I nødt til at få udsovet og få lagt en plan for hvordan I tackler hans problemer.

Nogle børn reagerer voldsomt på forandringer, og jeg tror løsningen er at få udsovet så I har lidt overskud, og derefter starte forfra med at opbygge en rutine. Tag hensyn til at han har det svært og derfor hr brug for masser af ekstra omsorg, og måske heller ikke kan overskue så meget som tidligere.

Gå med ham i barnevognen hvis det er nødvendigt for at få ham til at sove, eller hvad I ellers har måttet gøre da han var yngre. Det gælder om at hive de ting frem som han var tryg ved tidligere, så han får et holdepunkt og noget genkendelse midt i al forvirringen.

Held og lykke med det, og husk at I er nødt til at pleje hinanden også..

Anmeld

8. juli 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Afsted med ham til farmor og farfar et par dage, så I kan få sovet ud og få snakket sammen og være mand og kone. 

Det er klart i Silas' interesse at I ikke ender med at glide længere fra hinanden, og selvom det er svært at aflevere ham, er I nødt til at få udsovet og få lagt en plan for hvordan I tackler hans problemer.

Nogle børn reagerer voldsomt på forandringer, og jeg tror løsningen er at få udsovet så I har lidt overskud, og derefter starte forfra med at opbygge en rutine. Tag hensyn til at han har det svært og derfor hr brug for masser af ekstra omsorg, og måske heller ikke kan overskue så meget som tidligere.

Gå med ham i barnevognen hvis det er nødvendigt for at få ham til at sove, eller hvad I ellers har måttet gøre da han var yngre. Det gælder om at hive de ting frem som han var tryg ved tidligere, så han får et holdepunkt og noget genkendelse midt i al forvirringen.

Held og lykke med det, og husk at I er nødt til at pleje hinanden også..

Kunne ikke sige det bedre!!

Anmeld

8. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,søde,hvor træls at høre.Jeg blev ellers så glad da jeg så at der var nyt fra dig...men jeg giver de andre ret.Afsted med ham,det er så supervigtigt og rigtig skønt at få noget overskud igen.Jeg taler af erfaring!

Rigtig meget held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.