Tante rød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Dictes mor

kom idag for første gang i over et år, og jeg har været bange hele dagen. Jeg har været så nervøs for, om jeg skulle få ligeså ondt som tidligere, men heldigvis har det ikke været helt så slemt, men det har gjort ondt og gør det stadig, men jeg har endnu ikke behøvet nogen form for smertestillende. Alligevel er jeg dødnervøs for om jeg i løbet af natten skal få så ondt igen som tidligere, for jeg kan jo ikke tage mine smertestillende, og det er jo lidt svært at vænne sig til, at det måske ikke kommer, når det har gjort det altid tidligere. Så kryds fingre for at hormonspiralen gør underværker.

Hilsen en Camilla, som gerne havde set tante rød blive væk lidt længere, eller i det mindste til efter min søsters bryllup på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Bondepigen

Dictes mor skriver:

kom idag for første gang i over et år, og jeg har været bange hele dagen. Jeg har været så nervøs for, om jeg skulle få ligeså ondt som tidligere, men heldigvis har det ikke været helt så slemt, men det har gjort ondt og gør det stadig, men jeg har endnu ikke behøvet nogen form for smertestillende. Alligevel er jeg dødnervøs for om jeg i løbet af natten skal få så ondt igen som tidligere, for jeg kan jo ikke tage mine smertestillende, og det er jo lidt svært at vænne sig til, at det måske ikke kommer, når det har gjort det altid tidligere. Så kryds fingre for at hormonspiralen gør underværker.

Hilsen en Camilla, som gerne havde set tante rød blive væk lidt længere, eller i det mindste til efter min søsters bryllup på lørdag.

Jeg krydser alt hvad jeg kan.

Men det er vel ikke "kun" hormonspiralens skyld, hvis ikke du får smerter mere... Det er vel det at du har født?? Det er i hvert fald sådan jeg troede det hang sammen?? Min niece har jo endometriose...

Anmeld

9. juli 2010

TbCp

Ja det er så en af de ting man ikke glæder sig til efter en fødsel
Krydser fingre for at der ikke kommer flere smerter!

Anmeld

9. juli 2010

Karo

Jeg syndes altså jeg har hørt at smerterne ved mens godt kan blive mindre efter man har født. Så det vil jer for er tilfældet hos dig.

Siden oktober 2007 har jeg kun havt min mens en gang For den kom først 2 mdr. efter jeg stoppede med at amme Marcus og så blev jeg gravid med Ida med det samme.

Anmeld

9. juli 2010

Vinker

Lyder til at du før har lidt af meget kræftige smerter - åh hvor jeg dog inderligt håber for dig at det er fortid

Jeg selv har ikke ret mange smerter efter jeg har født - Det er blevet MEGET bedre, men det er nu alligevel aldrig særlig behageligt at ha det....

Ser frem til at slippe for det igen i en lang periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.