afslag - ikke alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Anonym trådstarter

Hun har lige ringet, den ene af de andre 2 som gik videre er sprunget fra så jeg er nu blandt de sidste 2 :-)

Er super glad men hold op en dag, først ringe op og høre om det er en fejl, så trist over afslag og nu glad igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hun har lige ringet, den ene af de andre 2 som gik videre er sprunget fra så jeg er nu blandt de sidste 2 :-)

Er super glad men hold op en dag, først ringe op og høre om det er en fejl, så trist over afslag og nu glad igen..

Hold da op en omgang.... Men fedt du er kommet i betragtning igen!

Håber du får det

Anmeld

8. juli 2010

klmf

Fedt, så er du med i kampen igen!

Anmeld

8. juli 2010

Silvermist1

Weee, jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan krydse for at du får stillingen, Tak for din opdatering 

Anmeld

8. juli 2010

wamse

Ej hvor spændende, jeg krydser for dig

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

Super!  Var det så en fejl eller var det bevidst at de sendte et standard afslag selvom hun havde lovet at ringe tilbage???

Anmeld

8. juli 2010

Na-Wi

Anonym skriver:

Hvad er det du snakker om ? Synes ikke lige jeg kan se nogen steder hvad det skulle handle om eller er jeg blind?

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

Naannaa87 skriver:

Hvad er det du snakker om ? Synes ikke lige jeg kan se nogen steder hvad det skulle handle om eller er jeg blind?

Der var lavet en tråd om at hun fået et standard afslagsbrev i går, på trods af at hun havde været til samtale og fået af vide, at der ville blive ringet til hende...

Anmeld

8. juli 2010

Na-Wi

Tanja78 skriver:

Der var lavet en tråd om at hun fået et standard afslagsbrev i går, på trods af at hun havde været til samtale og fået af vide, at der ville blive ringet til hende...

nåårrhh så er det derfor jeg ikke forstod så meget

Anmeld

8. juli 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Super!  Var det så en fejl eller var det bevidst at de sendte et standard afslag selvom hun havde lovet at ringe tilbage???

Det var ikke en fejl, det var et afslag og tror vi havde talt forbi hinanden

Er bare glad for at hun fortrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.