virkelig underligt.. Jeg har lige været i praktik på børneafdelingen i forbindelse med min uddannelse, hvilket har været super spændende.. Men jeg havde da ikke lige regnet med, at jeg skulle derop med min egen søn..
Det hele startede med at jeg i onsdags i sidste uge havde det sidste besøg af sundhedsplejersken, hvor han skulle have lavet boel testen.. Alt gik godt.. Stor dreng på 12kg og 77cm.. - 8mdr... Men hun kunne ikke mærke hans fontanelle... Så hun synes vi skulle ringe til lægen, og der kunne vi så få en tid idag..
Ved lægen kunne hun heller ikke mærke den, så hun ringede op til børneafd., og konferede med dem... Bagvagten var ikke helt tryg ved at den allerede var lukket, så vi skulle komme derop med det samme.. Vi tog bussen derop, men skulle lige ha det sagt til farmand derhjemme, så han vidste det.. Hans tlf er gået i stykker, så jeg måtte ha svigermor til at køre over og fortælle ham det.. Iiih altså... ;-)
Nå, men vi kom op på sygehuset, og kom hurtigt til, og jeg fik en lille sludder med mine gamle "kolleger"... Lidt underligt.. De observerede Nicolai og kunne konkludere at han var en fin og sund dreng, og lægen kunne godt mærke hans fontanelle, så vi blev sendt hjem igen.. Det var en lettelse ;-)
Og nu har vi bare hygget hele dagen ;-)
Håber I alle har haft en god dag ;-)
Anmeld