jaeee... ferie ferie ferie ferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Lillefe

Så er vi kommet hjem fra frankrig i dag.. nøj det var en dejlig ferie..  sket noget spændende i mens jeg har været væ? hvad med jer andre skal i på ferie og hvorhen? vi mangler stadig en uge i sommerhuset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Trolde_mor

uhh Frankrig, lyder da bare super lækkert Hvor var i henne i Frankrig..

Hm.. må indrømme jeg ikke selv har været så aktiv herinde de sidste 14 dage, pga. scanninger, jordmoderbesøg, besøg ved nye forældre i vennekredsen.. Så der kan jeg ikke hjælpe hehe

Men du kan jo gå ind i fødsel bl.a. og se? ved Mathildesmor lige har født en lille pige

Herhjemme er der ferie fra skole, men vi skal ingen steder hen. Vi vil hellere forberede børneværelset til den lilles ankomst og gøre noget ved huset sammen

Anmeld

9. juli 2010

Lillefe

Trolde_mor skriver:

uhh Frankrig, lyder da bare super lækkert Hvor var i henne i Frankrig..

Hm.. må indrømme jeg ikke selv har været så aktiv herinde de sidste 14 dage, pga. scanninger, jordmoderbesøg, besøg ved nye forældre i vennekredsen.. Så der kan jeg ikke hjælpe hehe

Men du kan jo gå ind i fødsel bl.a. og se? ved Mathildesmor lige har født en lille pige

Herhjemme er der ferie fra skole, men vi skal ingen steder hen. Vi vil hellere forberede børneværelset til den lilles ankomst og gøre noget ved huset sammen

Jeg kan godt sige dig det var lækkert.. hehe kan lige sætte et stermnings billede ind

Mvh Merethe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2010

Trolde_mor

Perl skriver:

Jeg kan godt sige dig det var lækkert.. hehe kan lige sætte et stermnings billede ind

Mvh Merethe

KÆFT ET GODT BILLEDE!!!

(tillader mig lige at bande )

Ser bare ud til at have været super lækkert altså

Anmeld

12. juli 2010

Lillefe

Trolde_mor skriver:

KÆFT ET GODT BILLEDE!!!

(tillader mig lige at bande )

Ser bare ud til at have været super lækkert altså

tak tak

Anmeld

12. juli 2010

Muffinmus

lyder da rigtigt dejligt:-)

Skal bare en uge i sommerhus, udenlandsrejsen kommer til efteråret.

Men vi skal da i sommerland, kattegatcentret ree park osv. Glæder mig rigtigt meget til min ferie begynder lørdag morgen når jeg har fri fra nattevagten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.