skilsmisse ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

wamse

Weeee, så er skilsmissen gået igennem og havde jeg råd, så holdt jeg simpelthen en skilsmissefest

Super fedt at kunne starte forfra med et nyt liv til mine børn og jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Enayia

wamse skriver:

Weeee, så er skilsmissen gået igennem og havde jeg råd, så holdt jeg simpelthen en skilsmissefest

Super fedt at kunne starte forfra med et nyt liv til mine børn og jeg.

Ønsker jer det bedste femover og en masse lykkelige dage

Anmeld

8. juli 2010

wamse

Enayia skriver:

Ønsker jer det bedste femover og en masse lykkelige dage

Mange tak

Anmeld

8. juli 2010

klmf

Tuuuuuuuusind gange tillykke, håber det bliver startskuddet til en fantastisk tid for dig og dine børn

Knus fra Charlotte og Oliver

Skilsmissefest, he he

Anmeld

8. juli 2010

wamse

lotchen aka Charlotte skriver:

Tuuuuuuuusind gange tillykke, håber det bliver startskuddet til en fantastisk tid for dig og dine børn

Knus fra Charlotte og Oliver

Skilsmissefest, he he

Ihh mange tak

Ja en skilsmissefest må være på sin plads

Jeg skal til open air sidste weekend i juli og der må jeg da så lige fejre skilsmissen

Anmeld

8. juli 2010

klmf

wamse skriver:

Ihh mange tak

Ja en skilsmissefest må være på sin plads

Jeg skal til open air sidste weekend i juli og der må jeg da så lige fejre skilsmissen

Ja, det er da kun passende Gad vide om der er nogen., der vil prøve at score dig, hvis du render rundt med et kæmpe skilt med 'Jubii jeg er blevet skilt'

Anmeld

8. juli 2010

wamse

Ja, det er da kun passende Gad vide om der er nogen., der vil prøve at score dig, hvis du render rundt med et kæmpe skilt med 'Jubii jeg er blevet skilt'

Ha ha ha, ja altså jeg kunne snildt finde på at rende rundt med sådan et skilt Det må jeg altså lige huske på, for så gør jeg det da, og lover at smide billeder ind af det så

Anmeld

8. juli 2010

klmf

wamse skriver:

Ha ha ha, ja altså jeg kunne snildt finde på at rende rundt med sådan et skilt Det må jeg altså lige huske på, for så gør jeg det da, og lover at smide billeder ind af det så

Ja, nu bliver du jo NØDT til det! Ellers koster det

Anmeld

8. juli 2010

wamse

Ja, nu bliver du jo NØDT til det! Ellers koster det

hi hi ja nu har jeg da låst mig til det Det er helt sikker noget jeg kunne finde på, gad vide om man kan få små badges, som man kan når man fylder år? altså hvor der står jubiii jeg er 30 eller lignende.... her skulle der bare stå: kys mig, jeg er skilt, ha ha

Anmeld

8. juli 2010

LinLin

Hvor dejligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.