min lille skat er forkølet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

DLM

min lille skat er blevet forkølet og har tilstoppet næse hvilket gør at han har svært ved at trække vejret har købt saltvandsdråber til ham de lindre lidt, men hvor længe skal han ha det sådan er der nogen der har erfaringer med det? kigger til ham konstant også om natten for at se om han trækker vejret, det er vildt frustrerende og jeg får ikke meget søvn af bekymring.

knus Ditte mor til Magnus 2½ uge gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

B&J

Asuzi skriver:

min lille skat er blevet forkølet og har tilstoppet næse hvilket gør at han har svært ved at trække vejret har købt saltvandsdråber til ham de lindre lidt, men hvor længe skal han ha det sådan er der nogen der har erfaringer med det? kigger til ham konstant også om natten for at se om han trækker vejret, det er vildt frustrerende og jeg får ikke meget søvn af bekymring.

knus Ditte mor til Magnus 2½ uge gammel

nu ved jeg ikke hvad han sover i men lig en bog under så han hovede ligger lidt højt... og jeg gav vores lille pus salt vands dråber til han kunne få luft igen ud gennem næsten ved det ikke er behaligt men køb en næsesuger det hjælper helt vildt syntes jeg selv om daniel ikke kunne lig det og skreg helt vildt men han kunne få luft held og lykke til og håber snart han bliver rask

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

man kan købe sådan en eller anden dims til at suge snot og ørevoks med faktis de er rigtig smarte har en til asta maria og de hjælper da.

de ser sådan her ud

Anmeld

8. juli 2010

Chalala85

Min SP sagde at noget af det bedste faktisk var modermælk lige omkring næsen og dryppe lidt i næsen.. jeg prøvede det dog aldrig fordi jeg ikke kunne amme.. men ja giver da lige rådet videre

Anmeld

8. juli 2010

DLM

tak for svarene

har købt en otri-næsesuger men synes ikke rigtig jeg kunne få det til at virke... kunne være jeg skulle prøve det med mælken for de saltvandsdråber synes jeg kun virker i kort tid, og vil gerne ha min lille mus kan trække vejret normalt igen hurtigst muligt, det er vildt frustrerende når man ikke bare kan få det til at gå væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.