Puslehynde 45x65 cm - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

BJL2010

Efter vi kom hjem med puslekommode og puslehynde, finder jeg ud af at puslearealet på kommoden kun er 45x65 cm, og alle de puslehynder jeg kan finde (inkl. den vi har købt) er min. et par centimeter bredere....så suk suk, den kan absolut ikke passe ned i rammen (til trods for at damen i butikken sagde at netop den puslehynde lige præcis skulle passe).

Så er der nogen, der er stødt på puslehynder, som kun er 45 cm i bredden???

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

GUSO

Du kan evt. Selv lave en et stykke skumgummi eller lignende i den rigtige str. Og så et betræk af blød voksdug.. Vi har selv ombetrukket en gammel puslehynde det er ikke så svært, og så kommer den til at passe perfekt.. Hilsen Camilla

Anmeld

8. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror faktisk ikke det findes.

Jeg ville da foreslå du går ned og får pengene tilbage for den pude.

Så kan du gå i f.eks. JYSK og købe en billig skummadras til 199 kr. Så er der også skum til andre små projekter.  Der behøver ikke være kanter på som dem man køber, slet ikke hvis der er kanter på puslebordet.

Du kan lave betrækket af voksdug som der forslås. Eller lamineret stof (PUL) det er ikke så stift og blødere.

Anmeld

8. juli 2010

BJL2010

Åh hvor genialt, jeg overvejede faktisk det med om ikke man dog kan lave en selv. Det skal jeg da prøve

Og hurra for at jeg så har et lille projekt til den laaaange ventetid...takker.

Knuser

Anmeld

8. juli 2010

BJL2010

Forresten, voksdug ved jeg vist godt hvad er, men det der lamineret stof eller PUL kender jeg ikke. Skal man bare spørge efter det i en stofbutik? Og så ved de hvad det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.