Krampe i skamben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Mortil3på3og6

Heej piger

- I løbet af de sidste dage har jeg haft de mærkeligste komplikationer med min graviditet, vand der siver, underlige stød ned mod gulvet, maven er hård at trykke på, meget gulligt klumpende udflåd, tisser oftere end før og nu her i nat fik jeg så meget krampe i mit skamben at jeg begyndte at hyle, normalt hyler jeg ikke over ting der gør ondt, men AV siger jeg bare..

Har snakket med fg om det, de siger bare at det er plukke veer, sys det er lidt nogle mærkelige plukke veer, da jeg også har plukke veer ud over disse mærkelige symptomer.

- Er der nogle der har haft noget lignende, eller nogle der kan hjælpe mig med at få svar på hvorfor dette sker ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Mille83

Hvor langt er du henne? Hvis du ikke er langt henne er det underligt de ikke tjekker dig, for sivende vand...Hmmm tænker jeg, er det ikke starten på fødsel, ikke for og skræmme dig el noget...

Anmeld

8. juli 2010

Mortil3på3og6

Jeg er 34 uger henne, sidst jeg snakkede med dem, mente de ikke det var noget, men det er ikke så det fosser ud, det er bare at jeg har trusser der er gennemblødte sidst på dagen, og jeg aner jo intet om det der sker..

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

20 august skriver:

Jeg er 34 uger henne, sidst jeg snakkede med dem, mente de ikke det var noget, men det er ikke så det fosser ud, det er bare at jeg har trusser der er gennemblødte sidst på dagen, og jeg aner jo intet om det der sker..

Du lyder ikke til at være ret heldig med dem  kan godt huske det med siven... Fik du overhovedet lov til at komme ud og blive tjekket? Jeg skrev det hvis også dengang, men bare bliv ved med at rykke dem og sig at du selvfølgelig gerne tager hjem igen, men at du altså gerne lige vil tjekkes om alt er som det skal være...!

Anmeld

8. juli 2010

Mortil3på3og6

Jeg ringer til dem imorgen igen, gider ikke at jeg bare skal sættes til side, hvad hvis der virkelig er noget galt, hvilket jeg ikke håber der er selvfølgelig, men det kan der jo godt ske at være, jeg ringer derop, og siger at de bliver nød til lige at finde en tid til mig, da jeg ikke kan vente til jeg skal til jm igen, har i øvrigt også kun mærket hende en gang i dag..

- Er det ikke sådan man bare skal gøre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.