gode spisesteder i kolding-vejle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Mama3

hejsa piger min mand og jeg er i den heldige situation at vi er børne fri i aften for en gangs skyld, og så vil vi gerne ud og spise men kan ikke lige komme på et godt sted, kender i ikke nogen steder? prisen er ikke så vigtig, det skal bare ligge i kolding eller vejle området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Mortil3på3og6

Heej..

Jeg bor i Vejle, og er blevet rigtig glad for cafe Conrad, den ligger på gå gaden i Vejle..

Ellers så skal i prøve at gå ind i Marys, de har både tex mex og cafe Cin Cin (:

- Kristina 34+0

Anmeld

8. juli 2010

6800

filuccasmor skriver:

hejsa piger min mand og jeg er i den heldige situation at vi er børne fri i aften for en gangs skyld, og så vil vi gerne ud og spise men kan ikke lige komme på et godt sted, kender i ikke nogen steder? prisen er ikke så vigtig, det skal bare ligge i kolding eller vejle området

Jeg kan bestemt også anbefale café conrad...rigtig lækkert sted..

Anmeld

8. juli 2010

..

La tapetia i Kolding er super mexicansk mad

Den Kinesiske i Låsbygade er nok den bedste kinesiske jeg kender

Spisegalleriet i Vejle er lækker mad

- de kan alle findes på google

Velbekomme!

Anmeld

8. juli 2010

Mama3

hej piger tak for svarene, vi har valgt hviids vinstue i vejle, har aldrig prøvet det før men har hørt godt om det så det håber vi det er

Anmeld

8. juli 2010

Halbschön

filuccasmor skriver:

Min ABSOLUTTE yndlings..

Og nu blir jeg helt sulten....

Tortilla Flats i Vejle... Ligger på Dæmningen... Det så godt.. Kombination 4 (hedder retten) kan jeg varmt anbefale!!

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Renée88 skriver:

Min ABSOLUTTE yndlings..

Og nu blir jeg helt sulten....

Tortilla Flats i Vejle... Ligger på Dæmningen... Det så godt.. Kombination 4 (hedder retten) kan jeg varmt anbefale!!

Også min første tanke, den er bare SUPER dernede, elsker det sted... Mmmmm.... Bliver da også helt sulten nu..... ejjjj

Anmeld

8. juli 2010

Halbschön

VIPpigen skriver:

Også min første tanke, den er bare SUPER dernede, elsker det sted... Mmmmm.... Bliver da også helt sulten nu..... ejjjj

Det er det bedste.... Allerbedste.. havde på et tidspunkt for nogle år siden en kammerat der arbejdede der.. Jeg var der næsten 1 gang i ugen og spise der... MUMS!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.