Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa piger min mand og jeg er i den heldige situation at vi er børne fri i aften for en gangs skyld, og så vil vi gerne ud og spise men kan ikke lige komme på et godt sted, kender i ikke nogen steder? prisen er ikke så vigtig, det skal bare ligge i kolding eller vejle området
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heej..
Jeg bor i Vejle, og er blevet rigtig glad for cafe Conrad, den ligger på gå gaden i Vejle..
Ellers så skal i prøve at gå ind i Marys, de har både tex mex og cafe Cin Cin (:
- Kristina 34+0
filuccasmor skriver: hejsa piger min mand og jeg er i den heldige situation at vi er børne fri i aften for en gangs skyld, og så vil vi gerne ud og spise men kan ikke lige komme på et godt sted, kender i ikke nogen steder? prisen er ikke så vigtig, det skal bare ligge i kolding eller vejle området
Jeg kan bestemt også anbefale café conrad...rigtig lækkert sted..
hej piger tak for svarene, vi har valgt hviids vinstue i vejle, har aldrig prøvet det før men har hørt godt om det så det håber vi det er
Min ABSOLUTTE yndlings..
Og nu blir jeg helt sulten....
Tortilla Flats i Vejle... Ligger på Dæmningen... Det så godt.. Kombination 4 (hedder retten) kan jeg varmt anbefale!!
Renée88 skriver: Min ABSOLUTTE yndlings.. Og nu blir jeg helt sulten.... Tortilla Flats i Vejle... Ligger på Dæmningen... Det så godt.. Kombination 4 (hedder retten) kan jeg varmt anbefale!!
Også min første tanke, den er bare SUPER dernede, elsker det sted... Mmmmm.... Bliver da også helt sulten nu..... ejjjj
VIPpigen skriver: Også min første tanke, den er bare SUPER dernede, elsker det sted... Mmmmm.... Bliver da også helt sulten nu..... ejjjj
Det er det bedste.... Allerbedste.. havde på et tidspunkt for nogle år siden en kammerat der arbejdede der.. Jeg var der næsten 1 gang i ugen og spise der... MUMS!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128