Små veer nu i 8 dage.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

lollandpigen

Hej Tøser...

Må lige hør eom nogle af jer har oplevet at have små veer i lang tid uden der stadig var udsigt til der ville ske mere lige rundt om hjørnet??

Jeg har nu haft små veer i 8 dage, min livmoder hals er rimelig blød og der er 1 cm tilbage. Baby er dykket helt ne di bækkenet og har trykker rigtigt meget på mit skamben men som JM siger jeg er ikke i fødsel endnu. jeg e ri uge 37+1 og 3 gang fødende.... Nogle gode råd er så træt af små veer og plukveer som jeg også har en del af....

Knus fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Sees

Fra jeg var i uge 32, og til jeg fødte i uge 37, havde jeg det JM kaldte Pleer ( ), hele tiden, og ret regelmæssigt faktisk.

Det var smerter der var for hårde til at være plukveer, og for milde til at være veer. Det var ulideligt men der var ikke andet at gøre end at vente

God bedring - Jeg håber snart du får din guldklump i armene.

Anmeld

8. juli 2010

lollandpigen

MamaMis. skriver:

Fra jeg var i uge 32, og til jeg fødte i uge 37, havde jeg det JM kaldte Pleer ( ), hele tiden, og ret regelmæssigt faktisk.

Det var smerter der var for hårde til at være plukveer, og for milde til at være veer. Det var ulideligt men der var ikke andet at gøre end at vente

God bedring - Jeg håber snart du får din guldklump i armene.

Er så irreterende. de sidder i ryggen som veer gør og føles som veer de er bare ikke stærke nok så irreterende..... Håbe rogså snart den har lyst til at komme ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.