Hvor mange børn har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

fam.4xc

2 stk, Caroline fra 310505 og Catrine fra 041207 :D

Vi skal vist heller ik ha flere, men vil aldrig sige aldrig alligevel....

Tror dog vi først rigtig finder ud af hverdagens trummerum med 2 udarbejdende forældre og 2 unger i inst....
Og så ku jeg godt stemme i den der med at nyde at det blir nemmere så der blir mere tid til at finde hinanden igen som par, men altså....:P

Spørg mig igen om 3 år..............;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

hellemuzz

Vi har 2 Laura og Rasmus fra 240205.

Jeg plejer at sige jeg har pseudo trillinger da vores lille hvalp kun nåede at blive 14 mdr. inden tvillingerne kom 3 mdr. før termin.

Vi skal IKKE have flere. Vi nyder dem vi har og nyder at de efterhånden er så store at der begynder at komme små oaser med tid til sig selv :D

Helle

Anmeld

28. juli 2008

Gustavsmor

Har også svaret 1 barn (indtil videre) men vil ligesom mange af jer andre der også har et barn gerne have flere....

Berrit

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Ja som du ved så har jeg bare en skøn knægt. Men håber da på 3 mere, hvis jeg kan få overtalt manden til den 4. :P Indtil videre er min plan at vi skal have tvillinger den sidste gang, så er der jo ikke noget at gøre ;)

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Louise mortil4

3, forhåbentligt snart 4 xxxx fingre ikke..

Anmeld

28. juli 2008

82Miraklet

Svaret er 1, men nr 2 ligger skam og vokser sig stor til at komme frem og se dagens lys til februar...

(H)

Anmeld

29. juli 2008

mor til en del

Jeg er så heldig at være mor til 8 skønne unger, og har derudover æren af at være papmor for min mands søn, som er hos os hver anden weekend, og sørme så om jeg ikke er gravid igen, med termin i marts..

Lisbeth.

Anmeld

29. juli 2008

Grynt

Lisbeth Pedersen skriver:

Jeg er så heldig at være mor til 8 skønne unger, og har derudover æren af at være papmor for min mands søn, som er hos os hver anden weekend, og sørme så om jeg ikke er gravid igen, med termin i marts..

Lisbeth.

Du er fandme for sej, Lisbeth (L)

Anmeld

29. juli 2008

tasha33

jeg har stemt 3, der skulle have været 4 men desværre fik jeg en spontan abort sidste mandag:( så nu gider vi ikke mere

Anmeld

29. juli 2008

Pia

En dejlig guldklump..
Og hvis min mens ellers snart ville komme så vi kan komme i behandling igen, ja så skulle Lærke gerne have en bror eller søster eller to næste år engang..:)

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.