Ægløsningstests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Happiness

Hej.

Gik lige lidt amok den anden dag på billig-teste. Og fik købt et hav af ægløsnings.- og grviditetsteste....

Så prøvede jeg en af ægløsningstestene idag. Den viser en svag streg. Og ved at før den er positiv skal den være lige så tydelig eller tydeligere end teststregen.

Spørgsmålet er så... Når der nu er en svag streg, er jeg så tæt på at have ægløsning?

For man kan jo også teste uden en streg overhovedet...

Smed p-pillerne d. 1. juli, og har lige haft mens, så har jo kke helt styr på cyklusen endnu.

Vi har regelmæssigt sex, ca. hver anden dag,. Men hvis jeg er tæt på ægløsning, skal vi da til det flere gange om dagen

Håber nogen ved noget om det... Det hele er jo ret nyt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Chalala85

Jeg kigger lige med her da jeg står i samme situation... jeg skal nok nærmere vide hvor præcist æl kommer efter mens.. har nemlig lidt misvisende tal fra de teste man indtaster i på nettet

Anmeld

8. juli 2010

otlitrom

De to første gange jeg brugt ÆL-test viste den en svag streg inden ÆL, og op til. Efter jeg havde haft ÆL fik jeg ingen streg. MEN! Sidste gang jeg brugte dem fik jeg svage streger hele måneden, kun rigtig tydelig den dag jeg havde ÆL..

Jeg bruger dem ikke mere, de stresser for meget. Men det er et fint "redskab" til at finde ud af, hvornår man har ÆL.

Jeg tror ikke du skal regne de svage streger for noget.. Vent til den "rigtige" streg er der... Inden da kan du nok ikke se et mønster...

Anmeld

8. juli 2010

Happiness

Ok tak for svar. Det er jo ikke til at hitte ud af...

Ved heller ikke om jeg vil bruge dem fremover. Men har så 13 liggende... hehe... Der var pakketilbud

Men vil nok lige fortsætte med dem så jeg nogenlunde kan regne ud hvor længe der går fra mens til æl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.