Er det ikke bare typisk? (sygt barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Ina33

Som nogen af jer ved, så er jeg studerende, og har dermed MEGET fri. Jeg startede vel min sommerferie for 1-1½ mdr. siden vil jeg tro. I forbindelse med min uddannelse er det meget vigtigt for mig at få en praktikplads. Jeg var til samtale et sted for en månedstid siden, og de tilbød mig så efterfølgende en praktikplads... JUBIIII

I dag skulle jeg så til møde med direktøren, for at få de sidste detaljer på plads. Og SELVFØLGELIG vælger min søn at lægge sig syg kl.1.30 i nat (Er det ikke bare typisk det lige skal være i dag???)....  Jeg har nærmest kun min far til at passe mine børn når de er syge, og han er selvfølgelig på ferie! Pyha jeg var svedt i nat, da jeg skulle arrangere pasning til i dag....

Heldigvis ville min lillebror gerne se efter ham imens jeg var til møde. Så efter 3 timers nattesøvn, forsøgte jeg at se rigtig frisk ud, og drog afsted til banken.  Mødet gik godt, og jeg glæder mig til at starte.

Men pyha min søn har det dårligt... Han siger han har ondt i panden!?! Han har feber, så jeg regner egentlig med at det er noget influenza....?

Jeg har forsøgt at så ham til at udpege hvor det gør ondt, for min tanke var at det måske godt kunne være ørerne, men han peger på panden når jeg spørger ham....? (han er i øvrigt 4 år)

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Jo, det er rigtig god timing. Men når alt kommer til alt er der vel ikke rigtig nogle tidspunkter hvor det er belejligt at ungerne er syge

God bedring til ham og helt og lykke til dig.

Klør han sig i ørerne, tager sig til ørerne eller ikke vil ligge ned på ryggen, er det nok ørerne. Ellers kan det jo som du siger sagtnes "bare" være influenza.

Anmeld

8. juli 2010

LotteN

det var sandelikg godt du havde en lillebror der stod til rådighed...

Men håber han snart bliver rask igen. rigtig god bedring emd ham.

HVad læser du egentlig til? jeg er oså på jagt efer praktikplads, skal i praktik til januar - men det er da godt nok lige noget sværere at finde end jeg regnede med

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

hvis det er noget der genere ham helt vild og han bare har rigtig rigtig ondt ville jeg gå til læge med ham da de nok kan sige hvad det er og hvad man kan gøre mod det.

når han peger på panden kan det da være den der betændelses et eller andet man kan få i panden (har aldrig haft eller hørt om den før jeg flytted sammen med min kæreste)

men hvor er det da bare synd for ham, god bedring håber da snart han bliver frisk igen.

og det var da godt det gik godt til mødet

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Rikke&Liam skriver:

Jo, det er rigtig god timing. Men når alt kommer til alt er der vel ikke rigtig nogle tidspunkter hvor det er belejligt at ungerne er syge

God bedring til ham og helt og lykke til dig.

Klør han sig i ørerne, tager sig til ørerne eller ikke vil ligge ned på ryggen, er det nok ørerne. Ellers kan det jo som du siger sagtnes "bare" være influenza.

Du har ret, det er sjældent belejligt med sygdom, men i dag var bare den værst tænkelige dag...

Jeg har lige haft ham til læge, det var streptokokker (halsbetændelse), så nu er han på penicillin.

Louise

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

LotteN skriver:

det var sandelikg godt du havde en lillebror der stod til rådighed...

Men håber han snart bliver rask igen. rigtig god bedring emd ham.

HVad læser du egentlig til? jeg er oså på jagt efer praktikplads, skal i praktik til januar - men det er da godt nok lige noget sværere at finde end jeg regnede med

Jeg er ved at tage en proffesionsbachelor i finans, og jeg har nok været ude med 10-15 ansøgninger, og det har nærmest virket umuligt at skulle finde en praktikplads, men så lykkes det alligevel i sidste øjeblik. Dejligt.

Hvad læser du?

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Astasmor skriver:

hvis det er noget der genere ham helt vild og han bare har rigtig rigtig ondt ville jeg gå til læge med ham da de nok kan sige hvad det er og hvad man kan gøre mod det.

når han peger på panden kan det da være den der betændelses et eller andet man kan få i panden (har aldrig haft eller hørt om den før jeg flytted sammen med min kæreste)

men hvor er det da bare synd for ham, god bedring håber da snart han bliver frisk igen.

og det var da godt det gik godt til mødet

Jeg har netop haft ham til læge, det er streptokokker han har (halsbetændelse). Nu får han penicillin, og så håber jeg han hurtigt er i bedring.

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

Loppe skriver:

Jeg har netop haft ham til læge, det er streptokokker han har (halsbetændelse). Nu får han penicillin, og så håber jeg han hurtigt er i bedring.

det kan også være hårdt.

ja lad os da håbe han kommer i bedring. men det plejer da at hjælpe rigtig godt det der pinicillin så det skal nok blive godt.

Anmeld

8. juli 2010

LotteN

Loppe skriver:

Jeg er ved at tage en proffesionsbachelor i finans, og jeg har nok været ude med 10-15 ansøgninger, og det har nærmest virket umuligt at skulle finde en praktikplads, men så lykkes det alligevel i sidste øjeblik. Dejligt.

Hvad læser du?

skal du i praktik efter sommerferien? Dejligt det endelig lykedes.

Jeg læser til markedsføringskonom og skal i praktik til januar, så har lige ldit tid at løbe på endnu!

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

LotteN skriver:

skal du i praktik efter sommerferien? Dejligt det endelig lykedes.

Jeg læser til markedsføringskonom og skal i praktik til januar, så har lige ldit tid at løbe på endnu!

Ja jeg skal i praktik fra D. 16 August, så det var i sidste øjeblik jeg fik en plads...

Men held og lykke med din praktikpladssøgning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.