Som nogen af jer ved, så er jeg studerende, og har dermed MEGET fri. Jeg startede vel min sommerferie for 1-1½ mdr. siden vil jeg tro. I forbindelse med min uddannelse er det meget vigtigt for mig at få en praktikplads. Jeg var til samtale et sted for en månedstid siden, og de tilbød mig så efterfølgende en praktikplads... JUBIIII
I dag skulle jeg så til møde med direktøren, for at få de sidste detaljer på plads. Og SELVFØLGELIG vælger min søn at lægge sig syg kl.1.30 i nat (Er det ikke bare typisk det lige skal være i dag???)....
Jeg har nærmest kun min far til at passe mine børn når de er syge, og han er selvfølgelig på ferie! Pyha jeg var svedt i nat, da jeg skulle arrangere pasning til i dag.... 
Heldigvis ville min lillebror gerne se efter ham imens jeg var til møde. Så efter 3 timers nattesøvn, forsøgte jeg at se rigtig frisk ud, og drog afsted til banken.
Mødet gik godt, og jeg glæder mig til at starte.
Men pyha min søn har det dårligt... Han siger han har ondt i panden!?! Han har feber, så jeg regner egentlig med at det er noget influenza....?
Jeg har forsøgt at så ham til at udpege hvor det gør ondt, for min tanke var at det måske godt kunne være ørerne, men han peger på panden når jeg spørger ham....? (han er i øvrigt 4 år)
Louise
Anmeld