uge 30+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Englebisse

Jeg er lige gået ind i uge 30 og jeg er bare såååååååå træt. Jeg kunne sove hele tiden. Har heller ikke overskud til noget som  helst. Jeg har så dårlig samvittighed over for min søn på 2 år. Som selvfølgelig kræver meget opmærksomhed.

Når jeg har været i bad er næsten helt drænet for energi. Jeg bliver også så hurtigt forpustet, at det gør mig helt svimmel og udmattet. Synes virkelig det hårdt i øjeblikket.

Andre der har oplevet det sådan at være gået ind i uge 30??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Englebisse

Hmm slet ingen der har det på samme måde eller har oplevet det??

Anmeld

8. juli 2010

Smølf

Tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet og fra kvinde til kvinde. Jeg er 32+0 idag og har det fint. Kan dog godt bruge en lur engang imellem, men som udgangspunkt er jeg frisk nok.

I min sidste graviditet var jeg meget mere træt, både i starten og i slutningen. Men denne her graviditet er anderledes.

Måske hjælper det også at jeg er på barsel nu og ikke skal stresse over så mange ting. Mon ikke du også frisker lidt op når du går fra?

KH Neta

Anmeld

8. juli 2010

CS

Nej desværre - men det lyder bestemt ikke rart. Tænker dog at du skal lytte til din krop og slappe af. Er dikker på at din synes du er den dejligeste mor i verden også selv om du ikke er helt fremme i skoene

Anmeld

8. juli 2010

Englebisse

Netapige skriver:

Tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet og fra kvinde til kvinde. Jeg er 32+0 idag og har det fint. Kan dog godt bruge en lur engang imellem, men som udgangspunkt er jeg frisk nok.

I min sidste graviditet var jeg meget mere træt, både i starten og i slutningen. Men denne her graviditet er anderledes.

Måske hjælper det også at jeg er på barsel nu og ikke skal stresse over så mange ting. Mon ikke du også frisker lidt op når du går fra?

KH Neta

Ja der ingen graviditeter der enes, men det kunne være der var nogen der havde det på samme måde efter at være gået ind i 30 uge.

Jeg var også meget træt da jeg ventede min søn kan jeg huske, men synes ikke jeg var drænet på den måde som jeg er denne gang. Der var selvfølgelig heller ik en jeg skulle tage hensyn til som jeg skal nu. Det kan bare godr irriterer mig jeg bliver så hurtigt udmattet og forpustet. Heldigvis er jeg gået fra allerede fordi jeg havde ferie jeg skulle afholde først.

Håber snart det vender lidt for ellers er der sgu længe til termin..

Anmeld

8. juli 2010

Englebisse

ChristinaS skriver:

Nej desværre - men det lyder bestemt ikke rart. Tænker dog at du skal lytte til din krop og slappe af. Er dikker på at din synes du er den dejligeste mor i verden også selv om du ikke er helt fremme i skoene

Nej det er heller ikke rart. Synes det er hårdt man bliver så udmattet og forpustet. Prøver også at lytte så meget til min krop så muligt.

Jeg var slet ikke så udmattet eller manglede energi da jeg ventede min søn. Kan huske jeg var træt, men hjalp da jeg hvilede mig. Jeg håber hvertfald ikke min søn bliver ramt af det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.