Et tilbud herfra.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Karo

kitty skriver:

Ja, det er selvfølgelig in mulighed. Der er bare ingen butikker her i Vejle. Men måske jeg kan google, hvor jeg finder en i nærheden. Jeg synes den er super flot, men er bange for at jeg ikke får brugt den nok, hvis den er blå... Og så alligevel, så klæ'r jeg rigtig godt blå... hmm... den er svær

Næste gang vi er derovre tager jeg et billede af den, så du kan se farven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

otlitrom

Karo skriver:

Næste gang vi er derovre tager jeg et billede af den, så du kan se farven.

Ih, du er en skat, Karo!! 

Anmeld

8. juli 2010

grinbidderen

hold da op hvor er deres hjemme side besværlig at kigge.. hmm øv valdemar har haft en del tøj derfra da hans fars morster plejer købe det til ham.. så ville jo være lækkert når der var tilbus oss

Anmeld

8. juli 2010

Karo

grinbidderen skriver:

hold da op hvor er deres hjemme side besværlig at kigge.. hmm øv valdemar har haft en del tøj derfra da hans fars morster plejer købe det til ham.. så ville jo være lækkert når der var tilbus oss

Marcus har jo en del tøj derfra og jeg skal se om jeg ikke kan få tid imorgen til at få taget billeder af det han har.

Anmeld

8. juli 2010

grinbidderen

Karo skriver:

Marcus har jo en del tøj derfra og jeg skal se om jeg ikke kan få tid imorgen til at få taget billeder af det han har.

okai katja det må du meget gerne så kan jeg lige se det og så se om der er noget til en nogen lunde pris lige nu for pengepungen..

Anmeld

12. juli 2010

grinbidderen

Karo skriver:

hej katja.. ville bare høre om du havde fået taget nogen billeder af marcus tøj så jeg kunne se om der var noget??

Anmeld

13. juli 2010

KWL

Har forelsket mig i en kjole

den har nummer : 4GB15VW03

Ved du hvad den koster og hvilke farver den er i. Jeg skal have 42-44

KNUS

Anmeld

13. juli 2010

Karo

grinbidderen skriver:

hej katja.. ville bare høre om du havde fået taget nogen billeder af marcus tøj så jeg kunne se om der var noget??

Jeg må ærligt indrømme det er noget af et projekt. Problemet er at jeg ikke ved hvad tingene koster, og jeg kan godt ringe til svigermor og spørge om prisen på et par af tingene er, men ikke dem alle.

Jeg vil derfor gerne vente til vi tager derover i ferien, for så kan jeg selv tjeske priserne i forretningen.

Anmeld

13. juli 2010

Karo

Kristinewl skriver:

Har forelsket mig i en kjole

den har nummer : 4GB15VW03

Ved du hvad den koster og hvilke farver den er i. Jeg skal have 42-44

KNUS

Jeg tjecker det lige

Anmeld

14. juli 2010

KWL

Karo skriver:

Jeg tjecker det lige

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.