Nogen der kan lave dåbskage til os? Bor i Kolding..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Bare mig..

Vi skal holde barnedåb for vores lille datter d. 5 sep, og leder efter en der kan lave en kage for os.

Vi bliver 65 mennesker, men det skal være en kage til ca 30 personer, for vi laver selv lidt forkskellige kager også.. Men kunne godt tænke os sådan en flot en. - Måske 2 eller 3 lags..

Da jeg lige er blevt student og kæresten bliver udlært nu her er pengene ikke for store, så prisen skal ikke være alt for meget.. You know..

Vi bor i Kolding, men kan godt hente den et eller andet sted lidt udenfor Kolding eller sådan noget..

Men skriv så kan det være vi kan finde ud af noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Dot D

Det ville jeg ellers gerne hjælpe dig med, men der er lidt langt i mellem os. Håber du finder en, der kan hjælpe dig

Anmeld

8. juli 2010

Bare mig..

Dot D skriver:

Det ville jeg ellers gerne hjælpe dig med, men der er lidt langt i mellem os. Håber du finder en, der kan hjælpe dig

Tak skal du have.. Det håber jeg også..

Anmeld

9. juli 2010

Bare mig..

slet ingen i eller omkring kolding..

Anmeld

11. juli 2010

Bare mig..

slet ingen? Kagen må gerne koste omkring de 7-800 kr hvis det er fint..

Anmeld

11. juli 2010

Kløver

~~M.Nielsen~~ skriver:

slet ingen? Kagen må gerne koste omkring de 7-800 kr hvis det er fint..

Ville gerne hjælpe, men har kun prøvet at lave mmf-kager få gange, så synes det ville være en for stor og vigtig opgave, til at jeg tør hjælpe

Men håber i finder nogle der kan lave en fin kage til jer

Anmeld

13. juli 2010

Peter Plys

Hejsa...

her får du lige en hjemmeside som du kan prøve og tjekke. Hun laved vores bryllupskage og den var super lækker. Hun har også dåbskager i sit glleri. Hun bor omkring Fredericia, så det er ikke så langt væk..

Snk evt. med hende..

Held og lykke.

www.skysite.dk/kreativekager

Anmeld

13. juli 2010

Bare mig..

Peter Plys skriver:

Hejsa...

her får du lige en hjemmeside som du kan prøve og tjekke. Hun laved vores bryllupskage og den var super lækker. Hun har også dåbskager i sit glleri. Hun bor omkring Fredericia, så det er ikke så langt væk..

Snk evt. med hende..

Held og lykke.

www.skysite.dk/kreativekager

Tak.. Men jeg har vidst fundet en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.