Blev igår aftes ringet op af butiksbestyren fra Vero Moda i Esbjerg. Hun ville gerne have mig til samtale idag kl 11.30 - Har kun lige sendt ansøgningen til dem for 2 dage siden så det var hurtig respons!
Nu må I gerne krydse finger for mig - Det er godt nok en fuldtids stilling så føler virkelig at jeg sidder med sorte Per :( Men jeg har fået det råd her på jobsøgningskurset at jeg ikke skal sige til dem at jeg af og til skal kunne hente i vuggestuen (ca 1-2 gange hver 2. uge og ofte med kun 1 uges varsel) Det skal jeg først fortælle hvis de senere tilbyder mig jobbet for ellers kan de nemt vælge mig fra på grund af dette... Hmm tja jo... Jeg kan bare ikke få mig selv til at lyve hvis de feks spørger mig om det at jeg har en søn er nogen hindring for mig i form af at arbejde i butikkens åbningstider......
Og for at det ikke skal være løgn så har jeg ellers lige fået 1 mdr's praktik på plads - Skal i praktik i MARK hvor jeg er udlært. De går nemlig meget op i her på dette kursus at vi finder en praktikplads, men jeg har bare ikke nogen steder jeg gerne vil hen. Derfor brugte jeg lige mit triumpf-kort ved at sige til Mark at han skulle tage mig i praktik - jeg vidste at han ville sige ja med det samme. Så efter den nuværende plan skal jeg starte i praktik dernede den 9. august og så sagde han at vi kunne snakke om at jeg evt. kunne blive ansat senere!
Men først lurer 4 ugers ferie lige om hjørnet (altså efter en (forhåbentlig) veloverstået jobsamtale!
Anmeld