Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var godt nok en mærkelig måde at gøre det på, når hun havde lovet andet..
Men træls og øv det er det
Anonym skriver: Det var et afslag
Det var et afslag
er det bare mig eller ved jeg ikke lige hvad det betyder...
men et afslag er altid træls...
B&J skriver: er det bare mig eller ved jeg ikke lige hvad det betyder... men et afslag er altid træls...
Jeg forstår det desværre heller ikke - men trist er det helt sikkert....
Knus til dig...
Pia. skriver: Jeg forstår det desværre heller ikke - men trist er det helt sikkert.... Knus til dig...
Nemlig godt man har forståelse selv om man sidder lidt som et stort spørgsmåls tegn
Nej overhoved ikke jeg forstå det heller ikke. Men jeg da ked af det på TS vegne det aldrig sjovt at få et afslag
B&J skriver: Nemlig godt man har forståelse selv om man sidder lidt som et stort spørgsmåls tegn
Nemlig... Håber da ano eller en anden kan fortælle os hvad der er sket... eller hvad afslaget gik ud på...
*S*
Diana... skriver: Nej overhoved ikke jeg forstå det heller ikke. Men jeg da ked af det på TS vegne det aldrig sjovt at få et afslag
helt sikkert og håber da vi kan få en lille bid af afslaget så vi forstår det bedre og så man kan give en støre krammer til trøst
B&J skriver: helt sikkert og håber da vi kan få en lille bid af afslaget så vi forstår det bedre og så man kan give en støre krammer til trøst
Ja helt enig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128