Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har som savorit grupper mødre 2004 og sep. 2007.
Men hvor mange 2004 mødre er her? og det kunne være lidt rart hvis vi kunne få gang i 2004 mødregruppen igen, der må jo være en masse at snakke om, når nu vores børn skal starte i skole og de bliver så store
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene skriver: Har som savorit grupper mødre 2004 og sep. 2007. Men hvor mange 2004 mødre er her? og det kunne være lidt rart hvis vi kunne få gang i 2004 mødregruppen igen, der må jo være en masse at snakke om, når nu vores børn skal starte i skole og de bliver så store
jamen vi er faktisk en hel del. men altså jeg bruger den der hedder marts 2004, vi er en tilflyttere gruppe
Jeg er også 2004-mor (og 2007 og kommende 2010-mor) og jeg er også at finde på marts 2004-gruppen:-) Bruger dog mest debatten herinde, da der ikke er meget gang i marts-gruppen mere. Så jeg synes det ville være super med en 2004-gruppe:-))))
Jeg har en datter fra januar 2004 som er MEGET spændt på at starte i skole. Men det er hendes mor nu også
Jeg har Line fra 1. januar 2004.
Hun skal starte i skole efter ferien og glæder sig!
Jeg har vist aldrig været inde og kigge på de mødregrupper.... kunne være man sku prøve.
heise
jeg har en fra 2004 men aner ikke hvilken gruppe i snakker om
Jeg har Asta Emilie fra 14 februar 2004, som lige har afsluttet 0 klasse:0)
Jeg har Josephine fra marts 2004, og kommer som Tina* fra en anden babyside;-)
Jeg har Camilla fra november 2004 som glæder helt vildt til at det bliver den 11.august hvor hun skal starte i skole.
Vi har lavet en lang snor hvor vi tager en perle af hver dag så på den måde "tæller hun ned" her hos os.
Fortsat god sommer til alle
Vi var i sin tid en stor aktiv gruppe fra Marts04, der flyttede til baby.dk sammen. Ligesom navlestrengen fik vi vores egen gruppe, men har sidenhen jo blandet os overalt
Jeg tror ikke jeg er den eneste der aldrig har fortrudt at vi flyttede
Og hvad endnu sjovere er, at vi er 3 fra den oprindelige gruppe der skal føde igen her til september De to andre dog nr 3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128