Vores vandhunde ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja de elsker at bade.... De skal ned til deres far i weekenden og han har købt et KÆMPE bassin - så de glæder sig helt vildt...  Det er dejligt med børn der er dus med vand... Jeg er desværre ikke selv den store vandhund og kan ikke svømme - derfor er det også så vigtigt for mig at mine børn kan svømme...

Ej det er PRÆCIS det samme her jeg er total vandskræk kan godt lige ligge mig i vandkanten på stranden men heller ikke meget mere. 

Ja jeg det også meget vigtig for mig at Lucas bliver en rigtig vandhund så vi er tit i svømmehalen heldigvis elsker Claus vand så Lucas har være oppe i den store vandrutsjebane i svømmehalen og han elsker det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Diana...

lene skriver:

Her er mine 2 fjollede vandhunde

Hi hi hvor er de gode de kan lige være i baljen sammen 

Anmeld

8. juli 2010

lene

Diana... skriver:

Hi hi hvor er de gode de kan lige være i baljen sammen 

hehe der er heller ikke meget plads  men de elsker det

Anmeld

8. juli 2010

Davidsen87

Her er min vandhund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Davidsen87 skriver:

Her er min vandhund

Åhh hvor er hun skøn det nyder hun bare  Hvor gammel er hun? 

Anmeld

8. juli 2010

Davidsen87

Mange tak  Hun blev 2 i går.

Anmeld

8. juli 2010

Ida.

Mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Davidsen87 skriver:

Mange tak  Hun blev 2 i går.

Tillykke med hende 

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Davidsen87 skriver:

Her er min vandhund

Hejsa.

Sikke en skøn prinsesse. Det er dog imod vores politik herinde at der ligger billeder af de små uden tøj på hvor man kan se det hele, fordi man aldrig ved hvem der kigger med. Det er jo et offentligt forum hvor alle slags mennesker har adgang, og vi har ikke lyst til at de forkerte skal finde herind. Så jeg har tilladt mig et slette de to billeder af din smukke pige hvor hun står op Hvis du f.eks. sætter en sort markering over skridtet så er du meget velkommen til at sætte billederne ind igen.

Mvh

Monica - moderator på baby.dk

Anmeld

8. juli 2010

Malene

Diana... skriver:

Ej hvor de bare hygger sig  Hvad er det for en der sider på vandslangen er det sådan en der sprøjter i alle retninger eller? den ser lidt sjov ud 

Det er en lille krokudille med en hat. den sprøjter vand op gennem hatten og ned under. jo mere tryk der er på vandet jo længere sprøjter det. Det er lige som alle de der andre vand ting man kan købe som sprøjter vand ud til alle sider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.